Ostin Apteekista Omega Oil kalaöljyä kissoilleni. Turkin takia lähinnä. Yksi kissoista kun syö kuivaraksuja pelkästään. Ja toisella on karva vaihtumassa. Kolmannelle en edes tarjonnut. Truutta oli ainut tapa antaa sitä. Ei todellakaan maistunut. Tuntien päästäkin vielä nuolivat viiksiään ja toinen ravisutti jokaista käpälää. Nyt kumpikin kissa tuoksahtaa turkkia myöten sille öljylle. Tuota pitäisi vielä antaa 2,5 tai 5 ml päivittäin tuon kokoisille kateille. Oisko jotain kissaystävällisempää öljyä kellään tiedossa, ja kokemusta asiasta. Ruokaan on aivan turha ajatellakkaan sekoittaa sitä.
Kokemuksia kalaöljystä toivoisin
3
73
Vastaukset
- rasvattu kissa
Laadukkaissa kuivanappuloissa itsessään pitäisi olla öljyjä. Kannattaa muistaa raksujen 3 kuukauden säilyvyys ja itse olen pitänyt raksuja ilmatiiviissä rasiassa, ettei öljyt härskiinny. Ei ole tarvinnu antaa lisäöljyjä.
- Mört
Olen ymmärtänyt, että se kalaöljy (meillä lohiöljy) on hyvä lisä vaikka raksut olisivatkin laadukkaita. Olen ollut huomaavinani, että kattini vikoo öljyn rakennetta enemmän kuin makua. Tarkoitan tällä, että kissa ei näytä tykkäävän siitä, että öljy tarttuu viiksikarvoihin ja partaan lautaselta annettuna. Päivittäisellä pakkosyötöllä joutunet ojasta allikkoon ja kissasi saattaa alkaa jopa pelätä sinua.
Olen sivellyt tuon viisimillisen kissan tassujen päälle tai dipannut hännän pään öljyyn, mistä se tulee nuoltua hetimiten. Kyllä kissallakin menee aikaa täysin uuteen makuun totuttelemisessa, eikä ole sanottua, että se itse tietää oman parhaansa. Toi meidän lohiöljy ei muuten haise läheskään yhtä pahalle, kuin inhokkini kalanmaksaöljy. Muita kalaöljyjä en ole lähtenyt vielä haistelemaan ;) Tuota lohiöljyä olen minäkin antanut ja ihan lohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984