Kun nyt Hypnoosiliitto liitetään SHY:hyn, niin tässä tulis pari ehdotusta. 1.) Ei enää yhdistystä, on kankeaa. Pitää olla osakeyhtiö! Esim. Oy Suggestomedia Ab pohjaksi. 2.) Nimeksi Oy Suomen Vaihtoehtoinen ja Kokonaisvaltainen Hypnoosi Ab.
Uuden nimen alla voidaan sitten tehdä kaikkea kivaa eikä entiset sotkut pilaa mainetta.
Puheenjohtajaksi ehdotan Irene Sanasvuorta. Hän on hyvä kiviparantaja. Tai sitten tajunnallisen sosiokulttuurin tekijämiestä Risto Santavuorta.Toimitusjohtajaksi Sampsa Korhonen, mies Hypnologian ja Oy Suggestomedia Ab:n menestysten takana. Lasse Luostarinmäki, joka on ansioitunut vaihtoehtohoitajan puolustamisessa, voisi olla arvostettu ja oikeuslaitoksessakin tunnettu osaaja.
SHY+H-liitto -fuusio osakeyhtiöpohjalta
Hyvä Me!!!!!
2
99
Vastaukset
- Herjausta
Täyttäisköhän tuollainen herjaava kirjoittelu jo kunnianloukkauksen rajat? Jos nimittäin kyseiset henkilöt edes lukisivat jotain tätä tunkiopalstaa...
Ja Lauerma kirjassaan itkee julkisesti kokonaisen luvun verran sitä, että häntä on kehdattu kahdessa netin ketjussa arvostella asiantuntijuudestaan!
Jos olisikin jossain tällaisessa kakan ryöpytyksessä... - mahtavaa
Suomen Vaihtoehtohypnoosi r.y. olisi minusta hyvä ja napakka nimi.
Varmasti löytyy monia, monia muitakin mahtavia vaihtoehtohoitojen osaajia.
Fuusio on mahtava asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285