Moi , olisin ostamassa tommosen KTM 85SX. Tarvisin siis tietoa onko se liian raju vehje mulle ? ja milloin niitä mäntöjä vaihdellaan ja muuta remppaa. Olen joku 160cm pitkä ja 1kk päästä 14v. Oon ennenkin ajellut mopoilla mm. Samurai cross 70cc ja Tunturi break 50cc ja mönkijöillä 500cc ja aikeena ois nyt ostaa tommonen KTM ja alottaa ns. Motocrossailu :)
KTM 85 SX 13vuotiaalle ?
7
2116
Vastaukset
- laatu crossi
Moi. Itellä on kotarin 85 isopyöräsenä ja ostin sen 13 vuotiaana ja olin varmaan silloin suunnilleen saman pituinen kuin sinä ja hyvin pysty ajamaan. Olihan se vähän raju peli mutta kyllä siihen tottu. Männän vaihdolle ei ole mitään tiettyy tuntimäärää, kun se riippuu paljon ajotyylistä mutta muistaakseni noin 40-60h on hyvä. Suosittelen ostamaan. Itselläni ei ole ollut mitään vikoja ja aina toiminu täydellisesti :)
- Motocrossari
Itse aloitin motocrossin tänä keväänä ja mulle ostettiin KTM 85sx isopyöräinen -07 :) Ja olen muutes 15- vuotias tyttö ja n.162cm pitkä :D Itse kyllä suosittelen tuota kotaria.
- iirovmk
Moro!! on se aika raju peli mut kyl siihen tottuu kunhan vaan ei riko itteään ekoil kerroil. jos oot ennenki ajellu etkä oo ns vasta alkaja niin männän vaihto jossain 50h kohdalla mut jos pyörä joutuu kovil ni sit kannattaa jo aijemmin. pituuden puolesta ei oo mitään hätää anna mennä vaan :-)
- ...
Ei se liia raju oo jos osaa hallita kaasukättään ensi vaa opettelet rauhallisesti ja sit vauhtii hiljaksee lisää mut jos heti on sellane olo et ekana kyllä käännän kaasun täysille ja annan mennä ni osta joku tehoton mielummi ku kotkaa koska kyllä sellane käsistä lähtee jossei oo kokemust
- VaajaToukka
Pieneksi se jää nopeasti pituutesi takia, joten hiukan turha ostos. Moni ikäisesi ja mittaisesi on jo hyvän aikaa satapiikillä kurvaillut. Varmasti pystyt tuollakin nauttimaan ajamisesta ja hauskaa on, mutta nopeasti on edessä isomman hankinta.
- sampsa98
Kyllä suasittelen
- harhis61
mulla ois myynnissä ktm 85 sx soita vaan nii sovitaan hinta ja tuu hakee pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875