KTM 85 SX 13vuotiaalle ?

13v Poika :)

Moi , olisin ostamassa tommosen KTM 85SX. Tarvisin siis tietoa onko se liian raju vehje mulle ? ja milloin niitä mäntöjä vaihdellaan ja muuta remppaa. Olen joku 160cm pitkä ja 1kk päästä 14v. Oon ennenkin ajellut mopoilla mm. Samurai cross 70cc ja Tunturi break 50cc ja mönkijöillä 500cc ja aikeena ois nyt ostaa tommonen KTM ja alottaa ns. Motocrossailu :)

7

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatu crossi

      Moi. Itellä on kotarin 85 isopyöräsenä ja ostin sen 13 vuotiaana ja olin varmaan silloin suunnilleen saman pituinen kuin sinä ja hyvin pysty ajamaan. Olihan se vähän raju peli mutta kyllä siihen tottu. Männän vaihdolle ei ole mitään tiettyy tuntimäärää, kun se riippuu paljon ajotyylistä mutta muistaakseni noin 40-60h on hyvä. Suosittelen ostamaan. Itselläni ei ole ollut mitään vikoja ja aina toiminu täydellisesti :)

    • Motocrossari

      Itse aloitin motocrossin tänä keväänä ja mulle ostettiin KTM 85sx isopyöräinen -07 :) Ja olen muutes 15- vuotias tyttö ja n.162cm pitkä :D Itse kyllä suosittelen tuota kotaria.

    • iirovmk

      Moro!! on se aika raju peli mut kyl siihen tottuu kunhan vaan ei riko itteään ekoil kerroil. jos oot ennenki ajellu etkä oo ns vasta alkaja niin männän vaihto jossain 50h kohdalla mut jos pyörä joutuu kovil ni sit kannattaa jo aijemmin. pituuden puolesta ei oo mitään hätää anna mennä vaan :-)

    • ...

      Ei se liia raju oo jos osaa hallita kaasukättään ensi vaa opettelet rauhallisesti ja sit vauhtii hiljaksee lisää mut jos heti on sellane olo et ekana kyllä käännän kaasun täysille ja annan mennä ni osta joku tehoton mielummi ku kotkaa koska kyllä sellane käsistä lähtee jossei oo kokemust

      • VaajaToukka

        Pieneksi se jää nopeasti pituutesi takia, joten hiukan turha ostos. Moni ikäisesi ja mittaisesi on jo hyvän aikaa satapiikillä kurvaillut. Varmasti pystyt tuollakin nauttimaan ajamisesta ja hauskaa on, mutta nopeasti on edessä isomman hankinta.


    • sampsa98

      Kyllä suasittelen

    • harhis61

      mulla ois myynnissä ktm 85 sx soita vaan nii sovitaan hinta ja tuu hakee pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe