1. Koska matkustit, ajankohta ja matkan kesto?
2. Kohde ja hotelli tmv. ?
3. Matkatoimisto ja lentoyhtiö?
4. Matkalaiset? Aikuisia? Lapsia? Ikähaarukka?
5. Pisteet (1-5) kohteelle? Hyvät ja huonot puolet?
6. Pisteet (1-5) hotellille? Hyvät ja huonot puolet?
7. Sää lomasi aikana?
8. Mitä nähtävyyksiä tms suosittelisit muille?
Gallup kohteessa käyneille?
3
210
Vastaukset 3
- #reissulainen#
Senverran usein tullut käytyä erilaisilla matkoilla, että ei viitti alkaa luettelee. Alemmissa ketjuissa on tietoja :)
- ........
olen matkustanut 3krt, kun mieheni on israelilainen, olen majoittunut hänen perheensä ja ystävien luona, olen lentänyt halpalentoyhtiöillä.
sää on keväällä, kesällä ja syksyllä käydessäni ollut aurinkoista ja lämmintä - kesällä liian lämmintä :D
jerusalem on kiva nähdä ja tietenkin tel aviv. haifassa on kivoja rantoja tosin rantoja löytyy vähän jokapuolelta. kuollut meri täytyy tottakai kokea ja kuolleen meren vieressä oleva ein gedi, eli autiomaassa sijaitseva vesiputous jossa voi uida.
ehkä suosikki paikkani on the sea of galilee, se on ihan tajuttoman kaunis ja ihana järvi josta suurin osa israelin juomavesi on peräisin. - No more Israel
Kälyinen maa, ilmasto lämmin. Muuten näyttää aivan Itä-Euroopalta,varsinkin kun siellä asuu niitä entisestä Neuvostoliitosta muuttaneita.
Ihmiset tylyjä ja tympeitä,poikkeuksia toki löytyy.
Kuvissa talot,kadut yms. näyttävät mukavilta,mutta kun näkee läheltä niin huomaa että kaikki ovat huonosti rakennettuja/tehtyjä. Viimeistely puuttuu kokonaan.....niitä ei hoideta eikä huolleta.
Maa on erittäin byrokraattinen.
Asuin ja olin töissä Israelissa,paikallisessa yrityksessä. Kansallinen lentoyhtiö El Al.
Tein suuren virheen,menin naimisiin paikallisen kanssa.....nyt väännetään eroa oikein kunnolla.
Ei halua erota EU/Schengen kansalaisesta (minusta),johtuu ettei Israelin kansalaisilla ole pääsyä naapurimaihin ja muutenkin sieltä muuto on hankalaa.
Hintataso korkea ja laatu surkeaa.
Lomamaana voi olla hyvä paikka,varsinkin jos lomakohde on Eilat.
Tel Aviv on aika rähjäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 51965
- 119913
- 146883
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.113641Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627- 33594
- 70589
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46480
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466