Hei
Olen "paatunut" Rodoksen kävijä mutta nämä kärjen hotellit on vielä kokeilematta ja nyt vähän tekisi mieli jotain näistä kokeilla. Kertokaahan kokemuksia!
Aquarium Wiew, Ibiscus, Mediterranean...kokemuksia???
5
339
Vastaukset
- Menettelee, mutta...
Itselläni on kokemuksia vain Mediterranean-hotellista. Sijainti on rantaa ajatellen erinomainen. Hotellista johtaa jopa kadun ali käytävä suoraan rannalle. Palveluissa ja henkilökunnassa ei ole valittamista.
Oikeastaan ainoa seikka, josta emme pitäneet kovin paljon, oli ruokailu. Illallinen oli harvoin seisovasta pöydästä, ja tarjolla oli yleensä kaksi pääruokavaihtoehtoa. Ja vaikka ruokaa ei voikaan kutsua huonoksi, tiedän kyllä Rodoksen kaupungissa useita ravintoloita, joissa on parempi kokki kuin Mediterraneanissa. Etenkään liha-annokset eivät olleet erityisen mureita ja hyvin maustettuja.
Olisi ollut mukavampi syödä vaihtelevammin eri ravintoloissa. Tästä syystä olemme karttaneet Mediterraneania myöhemmillä reissuillamme. - Mediterranean
Olemme samaa mieltä Mediterraneanin ruoasta. Kokki ei ole saaren paras. Aurinkomatkat myy ko. hotelliin lomamatkan puolihoidolla ja olisikin mukavaa, jos matkan voisi ostaa vain buffe´-aamiaisella, joka on hyvä.
2004 ja 2005 ruoka oli todella hyvää, mutta sen ajan kokki taisi vaihtaa maisemaa...- Roula
Kiitos tiedoista. Tuota en huomannutkaan katsoa et oliko tuo Mediterranean puolihoidolla....sellaista hotellia en halua vaan tykkäämme syödä Rodoksen niin monissa ihanissa ruokapaikoissa. Täytyy vielä katsella :)
- ellinranta1
Onko Aquarium Wiew-hotellista kokemuksia kenelläkään?
- rodos joka syksy
Oltiin hotellissa 2010 ja ihan keskitason hotelli aamupalalla. Tuuli hiritsi meitä jonkinverran oltiin merelle päin ja kerroksia taisi olla 5.mutta kyllä voisin joskus mennä uudelleenkin kyseiseen hotelliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904