Onko jollakin kokemusta hypokoirista ja niiden kouluttamisesta? Veljelläni on diabetes ja itse kiinnostuin aiheesta koska hänellä on aikeena lähteä kauemmaksi opiskelemaan. Olisi koira hyvä turva jos elää yksin.
Itse tykkään hirveesti kouluttaa koiria joten minulle olisi kiva kokeilla tätä. Ei kuulostanut tuo kouluttaminenkaan liian hankalalta jos vaan löytää yhteistyökykysen koiran.
Eli miten olette kouluttaneet koiranne ja minkärotusia ovat?
Perheessämme on lievää allergiaa joten esim labradori on vähän huono valinta sitä ajatellen.
Hypokoira
Kiinnostavaa
0
158
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3871546Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26110102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78870Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28835- 54803
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa71735- 65726
- 57722
- 59715