kun katsoo innokkaiden amatöörien ottamia kuvia?
Omasta mielestään heidän kuvansa ovat tietysti taiteellisia ja upeita, mutta yleisö voi olla eri mieltä.
He-hee! :-)
Miten olla nauramatta
6
486
Vastaukset
- Laitas esiin
Niin missä noita kuvia on näytillä?
Missähän Ratikkakuskin kuvat ovat nähtävillä jotta saamme hymyä naamaan? Mahdatko edes kehdata omiasi esittää?
- heidän kuvansa
Kylläpä sinulla on kurjaa.
Yleisö on paha ongelma, mutta älä välitä, koeta hankkia elämä.
Koeta kestää. kyllä joku saattaa nauraa sinullekin "innokkaiden amatöörien" etkä onneksi yleistänyt kuin yli puoli maapalloa joilla on kamera.
Amatööreistäkin löytyy todellisia helmiä, jopa parempia kuin ammatikseen kuvaavia.
Etkä ole nähnyt amatööri kuvaajista kuin sen pienen osan.- pientä rajaa
Jos on ammatiltaan ratikkakuski niin kannattaisi keskittyä arvostelemaan innokkaiden amatööriratikkakuskien toimintaa. Siihen saattaisi pätevyys riittääkin.
- Kale?
Taitaa tuo Ratikkakuski Myymätän Johtaja, kalliit vehkeet olla diamiesjonka lääkitystä on vaihdettu.
Kale ei kai enää myy metritavaraa eduskunnassa kun pomo sai potkut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576