Onko neuvoja tällaiseen tilanteeseen: Haluaisin vaihdattaa kaupungin vuokra-asuntooni rikkoutuneen ja värjäytyneen muovimaton laminaattiin. Muutin asuntoon 6 v sitten ja muovimatto oli jo muuttaessani rikki ja värjäytynyt (en siis ole sitä nyt "tuhonnut"). Silloin kaupunki vetosi, että ei ole tarpeeksi rikki ja he vain pesettää sen. Pesusta kunto ei muuttunut miksikään. Onko minun maksettava laminaatin vaihto siis itse jos sen haluan vai miten tällaiset yleensä hoidetaan? Tiedän kyllä, että lupa muutostöihin pitää pyytää mutta kustannuspuoli? Itse en sitä edes osaa laittaa joten tarvitsisi palkata joku ammattimies...
lattiamateriaalien vaihdatus kesken vuokra-ajan
3
159
Vastaukset
- vuokranantaja94949
Älä missään tapauksessa ala omin päin vaihdattamaan lattiaa koska siitä seuraa ongelmia. Asia kuuluu yksin omaan vuokranantajan tehtäviin ja vuokranantaja päättää mitä asialle tehdään. Toki voit keskustella asiasta vuokranantajan kanssa ja tarjoutua maksamaan lattiamateriaalin vaihtokustannukset.
- Itse muuttaisin
Eikö olisi helpompaa vaan muuttaa toiseen asuntoon... vuokra-asuntoon EI saa mennä omin päin tekemään mitään remontteja!
- voihan sitä pyytää
Lattia siis on suunnilleen siinä kunnossa kuin olet sen asuntoon hyväksynyt. Vuokranantajalla ei ole mitään velvollisuutta vaihtaa asuntosi lattiaa, mutta ainahan voit toivoa sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128