Olen saanut irtisanomisilmoituksen kirjatulla kirjeellä 28.2 päiväyksellä.En käynyt hakemassa kirjettä ja haastemies toimitti sen minulle kotiin 24.3.Kirjeessä oli viimeinen muuttopäivä toukokuun viimeinen päivä.Olen kuitenkin jo muuttamassa näinä päivinä ennen toukokuun alkua.En ole ilmoittanut tästä muutosta vuokranantajalle.Pitääkö minun nyt kuitenkin ilmoittaa muutosta esim kirjallisesti ja pitääkö minun maksaa vuokra vielä toukokuulta.Jos näin niin miksi?
Lisäksi asunto on mennyt viime kuukausien aikana aika huonoon kuntoon,koska minulla on päihdeongelmia.Kaverit ovat aiheuttaneet vahingot.Vastaanko nyt kuitenkin tulevasta remontista,vaikka en ole koskaan maksanut takuuvuokraa asunnosta ja aiheuttanut vahinkoja itse?
Miten vuokranantaja muka voi periä minulta remonttikuluja,jos ei ole takuita mistä pidättää summaa.Jos en halua maksaa,niin haastaako tämä vaan minut oikeuteen?
Pitääkö vuokranantajalle ilmoittaa muutosta?
1
282
Vastaukset
- Ihme touhua...
Jos muutat aikaisemmin kuin mitä irtisanomisilmoituksessa sanotaan, sinun pitää sanoa asunto irti ja irtisanomisaika on 1 kk. Eli jos olisit halunnut välttyä toukokuun vuokranmaksulta, irtisanominen olisi pitänyt tapahtua puoleltasi maaliskuun puolella. Eli joudut maksamaan toukokuun vuokran juuri tuon 1 kk irtisanomisajan takia. Vuokranantaja tulee luultavasti sinulta karhuamaan joka sioraan tai viimeistään oikeusteitse remonttikulut, koska asukas on vastuussa asunnossa tapahtuvista vahingoista. Voithan puolestasi karhuta saatavia edelleen kavereiltasi.
Ja kyllä, jos et maksa niin käräjille menee todennäköisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887