Heippa! Mä ja minun paras kaveri (ollaan oltu 10vuotta parhaita kavereita) päästään ripille kesällä. Mitä keksisin hälle lahjaksi? Hintahaarukka n 40euroa. Astiat ja rahat ynnämuut "hyödylliset" tavarat saadaan sukulaisilta, joten sovittiin että toisillemme ostetaan ns kivemmat lahjat:D Ei missään nimessä lahjakortteja tms...Sen pitäisi olla jotain upeaa ja kivaa, josta 14v, kauneudesta pitävä, perustyttö tykkäisi:) Ehdotuksia?
Vastaukset 9
- Heheheh
Itse ostan kaverilleni laukun johaon laitan sisääle kaikke kivaa ja pientä
- toimii aina
Ehdottaisin dildoa
- Sipa 16
Mä en ostais yhtään mitään tyhmeliinille joka käy riparin.
- Anonyymi
No, suurin osa suomalaisista taitaa käydä
- mäkiripariltänäkesän:)
Ikävää et jotkut tulee tänne laukoo tyhmii kommentei! Mä ostaisin varmaa kans jonku laukun ja kaikkee kivaa sinne ja sit kehystäisin jonku kivan kuvan must ja mun kaverist ja sit laittaisin sen sinne laukkuu kans :)
- uljljbbuguölyh09oihö
Tyhmiä kommentteja ei ole olemassa.
- JUUUU
uljljbbuguölyh09oihö kirjoitti:
Tyhmiä kommentteja ei ole olemassa.
On vain tyhmiä uskiksia.
- eiollailkeitä
JUUUU kirjoitti:
On vain tyhmiä uskiksia.
Joo taitaa olla
totta.
Mutta se ero uskiksella
on että Jeesus
valaisee hänen mielensä.
Kuka sinut valaisee?
- Anonyymi
Ainakin omassa kaveripiirissä kaikki antavat kukan (ei välttämättä se tylsin ruusu, vaan jotain vähän persoonallisempaa) ja sen lisäksi jotain muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1621073En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44727Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi26678Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.128676- 44659
- 67615
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää162575Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36570Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52570Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l179530