Etukäteen ei voi tietää...;)

cilla

"Tää on niin tätä.." mutisin huulet rakkaan poikaystäväni huulia vasten."Tuun sunnuntai-iltalennolla, soitan kun pääsen kentälle." Make, rakas kundikaverini, kävi kierroksilla ja hormoonit hyrräs.Viimeisestä rakastelustamme oli kulunut kohta viikko.Kiitos meidän kummankin reissuhommien, nytkin kohtaamme kaikki viisi minuuttia lentokentän kiireessä.Olin lähdössä tuoreen työnantajani,Marian, kanssa kolmen päivän reissuun Lontooseen. Olin siis aloittanut kuukausi sitten uuden työni unelma-ammatissani,muotilehden toimittajana. Ja nyt ensimmäinen reissu Lontooseen tuntui haaveideni täyttymykseltä. Make taas toimi sisäänostajana eräässä metallialan yrityksessä, joten meidän parisuhde ei ainakaan kyllästymiseen tulisi kaatumaan, ajattelin mielessäni, ja puraisin kultaani alahuulesta lähtiäisiksi. Make tokaisi purkavansa paineet heti himaan päästyään, vaikka pelkällä ajatuksen voimalla. Hymyilin ja koukkasin matkalaukkuni takapenkiltä ; "ajattele mua ja sunnuntaita nauttiessasi!" paukautin auton oven perässäni kiinni ja lähdin terminaalia kohden ripein askelin. Siellä Maria jo odotteli kaikessa tyylikkyydessään matkatavarat jalkojensa juuressa. "Siinähän sinä olet, ehdin jo huolestua." Maria sanoi ja halasi nopeasti. Hän nosti matkalaukkunsa ja lähti kävelemään edelläni portteja kohden. Ajatus Makesta ja hänen kiihotuksestaan aiheutti pientä kosteutta stringeissäni. Kävelin kuitenkin esimieheni perässä kiltisti, ja minusta Marian lantiokin näytti liian houkuttelevalta... Sen verran voin taustoja valottaa, että joskus muutama vuosi nuorempana, minä sekstailin muutamaan otteeseen myös naisen kanssa, mutta Makeen törmättyäni jätin sen satunnaissuhteen, koska, jostain syystä, kuvittelin, ettei hän suvaitsisi leikkimielisiä kokeilujani. Ehkäpä jonain päivänä kertoisin, mietin, kun kaivoin passia käsilaukustani. vai muka EU-alueella ei enää passia tarvitse? silti se vain pitää olla aina mukana. selvisimme lähtöselvityksistä, luovutimme matkatavarat ja löysimme koneesta omat paikkamme. Maria puhua pulputti miehestään, joka tulee vasta myöhemmällä koneella perässä, omien työkiireidensä vuoksi. "a-haa...Maria on ainakin hetero, hymähdin mielessäni ja tunsin ehkä pientä pettymystä. Matka meni niitä, näitä rupatellessa, Maria puhui, minä enimmäkseen kuuntelin...ja katselin. Maria pukeutui aina töihinkin rohkeasti ja olihan sillä naisella kroppaa, toden totta! Katseeni harhaili kai liian pitkään Marian anteliaassa topin kaula-aukossa, lyhyen hameen paljastamissa säärissä... koska yks`kaks havahduin kysymykseen, "vai, mitä mieltä olet?" poskeni saattoivat hetken punoittaa, kun havahduin fantasioinnistani ja sanoin hieman käheäksi muuttuneella äänelläni ;"hei sori,ajatukset harhailee vähän, kun Maken näin vain vilaukselta.." vastaus riitti Marialle, joka ummisti hetkeksi aikaa silmänsä ja sanoi rentoutuvansa hetkeksi. Sehän sopi mulle ja katselin rohkeammin esimieheni vaatetusta. Kermanvaalea toppi paljasti melkein enemmän kuin peitti ja totesin, ettei Maria ainakaan rintsikoita käytä. Pienet pystypäiset nännit näkyi kyllä topin läpi, kun tarkkaan katsoi. Mua alkoi hiukan verran ahdistaa levoton mielikuvitukseni, ja tarkastin vaivihkaa ympäristöni matkustajat. huokasin, ikkunapaikaltani kukaan tuskin huomasi katseeni harhailua ja poskieni kevyttä hehkua. ihailin Marian pitkiä hiuksia, jotka oli nostettu villin sekaiselle nutturalle päälaelle, katselin kaunista kaulalinjaa..alas päin ja taas katseeni päätyi täyteläisten rintojen väliseen laaksoon. Havahduin taas tähän maailmaan, kun huomasin nännien kohonneen paidan alla, samassa nostin katseeni esimieheni kasvoihin ja kavahdin, olikohan hän huomannut jotain? Marian kasvoit olivat ilmeettömät ja silmäluomet kiinni, mutta levottoman oloiset. Käänsin katseeni ulos koneen ikkunasta ja tuskailin kosteiden stringieni takia. Kohta kastuu jo koko penkki, tällä valumisella, mietin ja hymyilin ihan väkisinkin ajatukselle, jos esimieheni huomaisi sen koneesta poistuessamme. Minäkin ehdin lepuuttaa silmiäni ja ajatuksiani hetken verran, ennen koneen laskeutumista. Menimme taksilla hotellille ja säpsähdin Marian reiden kosketusta takapenkillä. No se oli valitettavasti aivan tahaton. Kirjottauduimme sisään hotelliin ja Maria hoiti puhumisen respan kanssa. Mielenkiintoni heräsi vasta, kun esimieheni ääni nousi hiukan ja sävy kiristyi.No niimpä tietysti, huoneissa jotain polemiikkiä ja yllättäin mun kohdalla. Sain hetkeksi kuitenkin katon pääni päälle Marian huoneesta, ennen kuin tämän mies saapuisi muutama-tunti myöhemmällä lennolla. Ei hätä mitään :) Maria ilmoitti olevansa kylvyn tarpeessa ennen illallista.Sanoin käyväni suihkussa itsekin. Maria riisui hameensa ja toppinsa tuolin selkänojalle ja meni valuttamaan kylpyvettä. Minä ihastelin kaunista hotellihuonetta ja mietin saisinko yhtä viihtyisän? Leväytin herkimmin rypistyvät vaatteeni sohvalle odottamaan omaan huoneeseeni ja henkariin pääsemistään. Maria huusi kylppäristä, jotta siellä on tilaa suihkussa, hän valoittaa poreammeen. Enempiä miettimättä riisuuduin ja astelin kylppäriin.. Avasin suihkun Mariaa vilkuilematta ja toivoin hormoonieni laantuvan. Aika hiljaista oli kylpyhuoneessa, kun Maria lojui vaahtokylvyssä ja minä yritin keskittyä peseytymiseen. Voi hemmetti, kirosin mielessäni, kun satuin vilkasemaan ammeen suuntaan. Marian pitkät,tummat suortuvat karkailivat päälaen purkautuvasta nutturasta ja liimaituivat märkinä pitkin kaulaa, joku suortuva liimautui rinnallekin. "Siru..viitsisitkö hieroa vähän mun hartioita, taisin nukahtaa koneessa huonoon asentoon.." huh, olikohan kukaan koskaan hukkunut suihkuun? mulla ainakin oli lähellä, kun kasvojani huuhdellessa kuulin Marian kysymyksen.. "Tottahan toki,"vastasin ja sammutin suihkun. Istahdin ammeen laidalle ja aivan varmasti sain sähköiskun esimiestäni koskettaessa! Tai naista,isolla N:llä,Mariaa koskettaessani.Otin hartioista tukevan otteen ja aloin peukaloillani venyttämään kireitä lihaksia. Samalla mietin kuumeisesti, ettei Marialla voinut olla mitään käsitystä naiskokeiluistani. Maria huokasi nautinnosta, kun siirsin sormeni kallonpohjan lihaksille..venytin välillä voimakkammin kireitä lihaksia, välillä taas otteeni herpaantui sivelyksi. Mariaa tämä ei tuntunut vaivaavan, ja käteni harhautivat sivelemään korvalta alas päin. Maria säpsähti..rentoutui ja huokaisi; "että tuo voi tuntua taivaalliselta.." oma ääneni alkoi olla hiljainen ja käheä, kun mutisin; "nauti ja rentoudu vain rauhassa" Maria istui etupuolellani ja nojasi päänsä laitaa vasten ja suoraan syliini..ajattelin, ettei se voi olla huomaamatta levottomuuttani..Käteni harhailivat Marian kauniille kaulalle, ja kuin vai vihkaa alemmas rinnoille.Kuulin vaimean voihkasun ja näin nännien jäykistyvän vesirajassa. Mulla alkoi itellä olla tuskanen olotila, kun halusin niin kovasti koskettaa..Otin täyteläiset rinnat käsittelyyni ja varovasti hipaisin toista nänniä.. Maria ei vastustellut, joten en voinut minäkään mielihaluilleni minkään..kumarruin ja suutelin Marian niskaa tunnustellen..ei vastustusta..nuolasin pitkään ja hartaasti korvan takaa..käteni hyväilivät jo rohkeammin rintoja. kuulin Marian hengityksen kiihtyvän, kun valutin itseni alas ammeen reunalta.Levottomat sormeni vaelsivat sileälle vatsalle..tutkivat huuleni matkasivat alemmas rinnoille. Hellästi otin toisen nänneistä suuhuni ja liuùtin käteni yhä alas päin.. Maria oli ajellut itsensä aivan posliiniksi, huomasin, kun sormeni päätyivät häpyluulle asti.Varovasti raotin häpyhuulia ja hivelin klitorista.Ja siellä oli aivan varmasti muuta kuin vesi-märkää ;) hengitykseni alkoi olla jo kohta katkonaista kiihotuksestani.. kohottauduin ylös ja nostin Mariaa kainaloiden alta ylös ammeesta.. Maria pyörähti minua vasten ja huulemme painuivat toisiaan vasten.Minä vapisin, tälläistä halua en ollut tuntenut, kun ties koska viimeksi.Valuimme kylpyhuoneen pehmeälle matolle kumpikin..Maria mutisi huulet kaulallani, ettei ole koskaan ollut naisen kanssa, ja nyt hän halusi toteuttaa fantasiansa..Hän otti kokemattomampana kuitenkin yllätyksekseni ohjat käsiin ja painoi minut lattialle selälleen..huulet ja kielen tutkimusmatka saivat minut huokaisemaan..Sormeni haroivat Marian tukkaa, kun hänen kielensä vaelsi kohti jalkoväliäni..Tuntui, että valuin jo solkenaan, kun Maria levitti hellästi reisiäni kauemmas toisistaan..hän härnäsi kielellään häpykumpuani, jonne olin pienen tupsun jättänyt ajelematta poikaystäväni mieliksi..hetken ajatus Makesta viivähti mielessäni, kun Maria levitti sormin häpyhuuleni raolleen..ja minä voihkasin nautinnosta..siitä oli liian kauan, kun olin tuntenut naisen hellyyden, naisen intohimon ja silloin tunsin Marian kielen klitoriksellani ja tuntui kun sähköisku oisi lävistänyt jännittyneen kroppani. Hän nuolaisi kerran, toisen.."sä maistut taivaallisen kiihottavalle" Maria mutisi pää jalkovälissäni.Tarrasin Marian tukkaan kovemmin ja painoin kasvot häpyäni vasten..Maria nuoli ja nuoli..puraisikin hellästi ja minä hieroin sormillani Marian klittaa, joka oli paisunut kiihkosta kovaksi..Maria voihkaisi, kun työnsin sormeni sisään liukkaaseen vakoon..hän suorastaan tarjosi itseään ja työnsi itseään kättäni vasten,kun ujutin toisen sormen sisään..Sormeni seikkailivat Marian kiiman kastelemassa pillussa saaden naisen voihkimaan jo reilusti ääneen.. Maria voihki käteni päällä ja sanoi haluavansa naida kunnolla..Hän nousi ja kävi makuuhuoneen puolella matkatavaroitaan penkomassa..Posket punaisena hehkuen ja kädet täristen hän ojensi mulle dildonsa.. Nyt oli mun vuoro selättää esimies-naiseni..halusin ehdottomasti maistaa tuota sulotarta.. levitin Marian reidet ja puristin sormeni klitan ympärille tuomaan paineen tuntua..Maria voihki käsissäni ja rukoili suorastaan nuolemaan..Painoin pääni alas ja nuolasin klittaa, joka oli puristuksissa sormieni välissä.. Se näky oli silmiä hivelevän kaunis..Punaiset turpeat huulet, hehkuvan punainen klitoris sykki sormieni välissä.. vapautin sen, raotin häpyhuulia, kielenkärjellä nostatin Marian melkein huippuunsa..Hän voihki..älä vain lopeta..siirryin Marian päälle, reidet limittäin..puristin Marian reiden häpyäni vasten..hankasin sitä vasten ja tunsin kiihkoni kasvavan..Työnsin Marian tuoman dildon vaativasti hänen kiimaiseen pilluunsa, Maria nytkähti, kun olisi juuri saamaisillaan..rauhotin hiukan tilannetta.. pyöräytin vibran käyntiin, työntelin hiljaa edes takasin, kumarruin, nappasin toisen nänneistä suuhuni, puristin Marian reiden lujempaa märkää häpyäni vasten..hengityksemme tiheni..ja aivan varmasti vain hipaisin sormellani Marian turvonnutta klittaa, kun tunsin Marian orgasmin värähtelyn..Marian reisi jännittyi jalkovälissäni, tärisi suorastaan, ja Marian voihkaisu olivat kertakaikkiaan liikaa..laukesin Marian kiimastani kostunutta reittä vasten, huohottaen.. Vedin vibran ulos Marian jalkovälistä ja kierähdin Marian viereen kylpyhuoneen lattialle..sipaisin hellästi Marian vatsaa ohimennen ja annoin käteni valua pitkin kylkeä lattialle..:"nyt olet sitten tehnyt sen naisen kanssa.." kuulin Marian hiljaisen naurahduksen viereltäni ;"niinpä.."

8

9715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nussija

      Uuh... tää oli ihana mutta seuraavassa novessa muista välit! :D huoh ja nyt nussimaan... ah ah aah työnnä syvemmälle aah ah ah (Huohoti) (Huohoti)ah tekipä se hyvää.

    • minä

      ihan kiva tarina.. ;) MUTTA jos vielä opettelisit kappalejaon. olisi hieman mukavampi lukea kun koko teksti ei olisi ihan samassa rykelmässä :)

      • orkku

        tooooooooosi ihan ja kiihottava
        oon vielä nainenkin


    • Kimuli

      Kiva tarina! Tuli Kimuliin eloa kun tätä luki :-)

    • määääääää

      tosi hyvä ja todentuntuinen tarina. Ihan kostuin tota lukiessani.

      • cilla

        kiitoksia kritiikistä.. ja yritän paneutua kappalejakoihin vastàsuudessa.kirjotan,kirjottelen varmasti tuonnempana lisää, ku aikaa löytyy. kiitos vielä kommentoijille :)


      • kiima-kisu
        cilla kirjoitti:

        kiitoksia kritiikistä.. ja yritän paneutua kappalejakoihin vastàsuudessa.kirjotan,kirjottelen varmasti tuonnempana lisää, ku aikaa löytyy. kiitos vielä kommentoijille :)

        hyvä stoori.. tykkäsin.. ;) paitsi en tajuu miksi sitä dildoa pitää tunkea joka stooriin?


    • aivan..

      MAHTAVA! Kyllä tuota lukiessa orkut saa! Toivottavasti jatkossakin voi lukea yhtä kiihottavia tarinoita.=D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe