Mihin astiaan paistinpannutmetallin keräykseen vai sekajäteeseen, siis pinnotetut?
Paistinpannut
8
871
Vastaukset
- itok
Metalli astiaan .
- Eri metalleja
Se riippuu onko se alumiini, teräs, valurauta vai komposiitti pannu. Komposiitti on siitä vaikea että teräspohja pitäis irroittaa mikä ei ole ihankaan helppoa.
- itok
Jättää sen pannun purkamisen kierrätysvirman käsiin ja pistää kaikenmalliset missä metallia on , metallinkeruu astiaan .
- 1+1
Googlaa
ytv jätehuolto
Sieltä löytyy vastaukset erilaisiin materiaaleihin ja aineisiin, mihin astiaan mikäkin laitetaan.
- Entäs
Kun on keraaminen pannu missä on teräspohja?
- metal mad man
metalliastiaan
- Anonyymi
Taloyhtiön selajätteisiin koska siinä ei ole mitään järkeä lähteä viemää sitä autolla jonnekin kierrätysasemalle.
Polttolaitoksilla on erittäin hyvät metallinkeräimet käytössä, siellä se menee metallinkeräykseen.- Anonyymi
Taloyhtiöillä on metallikeräys astia. Voi sen sekajätteeksikin viskata jos metalli ahdistaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749