Siis yhdellä sivustolla ( electrobike.fi ), kun koetan klikata sähköpyöriin, niin muutaman sekunnin päästä sivu ohjautuukin kummalliselle, täynnä linkkejä olevalle sivulle!
Sivun "otsikkona" on kodecrm.com mutta osoiterivillä on tuo mypageresults.com.
Tästähän löytyy paljon juttua googlauksella mutta enpä ole onnistunut pääsemään moisesta pakkosiirtymästä eroon,,,mitä ihmettä??
Tuo täällä mainittu HitmanProkaan ei antanut hälytystä. Nortonin power eraser samoin.
Mikään muu sivusto ei uudelleenohjaa noin. Onko aihetta huoleen??
Se ilmenee sekä Firefoxilla että IE::llä.
-->www.mypageresults.com: selainkaappaus?
o m e n
3
200
Vastaukset
- 1+1
Kyllä sähköpyörät linkistä aukeaa sähköpyörät.html ihan normaalisti, juuri kokeilin.
Kokeilepa uudestaan, jos sivulla oli jotakin häikkää. Sivusto toimii nyt ihan kunnolla. Sivusto on saattanut olla korkattu mutta nyt on jo korjattu.
- Electrobike
Terve,
KodeCRM Chat sovellus on saastunut. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Sivostolla siis edelleen ongelmia. Jos selaimesta kytkee javascriptin pois käytöstä sivusto toiminii normaalisti. Pahoittelemme että sivustolla on edelleen tämä ongelma.
Terveisin
Electrobike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003