Mistä on kyse kun kuuluu outoa naksunaa kojelaudan alta kun auto on paikallaan esim. liikennevaloissa?
Passat ja naksuva ääni kojelaudan alta
7
2763
Vastaukset
- Valokin vilkkunee?
Sulla on vilkku jäänyt päälle.
Muuna aikana moottori pitää semmoista rominaa ja rangasmelu on niin kovaa että ääni peittyy. - VikaWika
Armas Paskiainen on myös pyrkinyt indoktrinoimaan nuorisoa kristinuskon propagandan mukaiseen maailmankuvaan, mutta yritys on päättynyt masturbaatioon
- kapteeni aika
Siellä naksuttaa valmistajan sinne salaisesti asentama aikalaskuri.
Takuuaika (2v.) kun tulee täyteen niin naksutus loppuu, ja samanaikaisesti hajoaa jakopää, ja DSG vaihteisto.
Ja tyytyväinen asiakas maksaa koko lystin omasta lompakostaan. - Kolmas volkkari
Minulla sama ongelma, kävin 90.000 km huollossa ja pyysin selvittämään, tuli korjauskehoitus nokka-akseleiden välinen ketju ääntää, kustannusarvio 1.500 €, vuosi sitten meni venttiili jumiin, tuli koneremontti maksoi 2.600 €, sillon ajettu 76.000 km. Taisi olla viimenen volkkari tässä perheessä.
- Länkyn, länkyn.
Jo on jutut. Alle satatuhatta ajetussa on takuu voimassa. Minulla hajosi joku paineanturi Golfissa ja meni takuuseen, vaikka takuu oli loppunut.
- Kaksiku
Jos tulee kojelaudan sisältä eikä moottoritilasta, niin ilmanvaihdon sisä/ulkoläppää käyttävän sähkömoottorin muoviset hammasrattaat siellä paukkuu.
- vanhaerkki
Nyt tuli tähänkin järkevä vastaus, tuota klopinaa olen itsekkin vuosia ihmetellyt ja sopii kyllä hyvin tuohon mainitsemaasi aiheuttajaan.
Ilmeisesti tuota klopinaa ei saa pois, ja eikä varmaankaan kannata edes yrittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770