Neuvokaa joku kannattaako / voiko hakukoneen avulla varata lennot siten että nyt varaisikin paluumatkan (on nyt halpa) ja menomatkan varaisikin sitten myöhemmin (kun se halpenee)? Kyseessä on Norwegian ja kone ainakin antaisi sen halvan paluumatkan pelkästään varata.
Lentojen varaaminen erikseen
6
1251
Vastaukset
- ykskakspoks
Jos kerran yhdensuuntaisen lennon saa halpaan hintaan varattua (ja maksettua) niin silloin se on mahdollista.
Kannattavuus selviää sitten myöhemmin. Voi olla ettei menomatkaa saa missään vaiheessa sen halvemmalla. Tai sitten sen saisi halvemmalla hakemalla (ja ostamalla) matkan jostain muusta maasta kuin suomalaiselta palvelimelta.
Lentolippujen hinnoittelussa _kaikki_ on mahdollista. - nalando
Norwegian myy ja käsittelee lennot toisistaan erillisinä, eli et säästä mitään, vaikka buukkaisit lennot yhdessä. Eli oikein hyvin voi ja kannattaa valita se, mikä siellä on halpaa. Eri asia on sitten se, kallistuuko vai halpeneeko, siitä ei voi koskaan olla varma, kysyntä vaikuttaa.
Vanhantyyppisillä lentoyhtiöillä (Finnair, Lufthansa, BA..) kannattaa aina ottaa meno-paluu, yhdensuuntaiset ovat järkyttävästi kalliimpia kuin menopaluut.- nalando
Ja vertaa aina hakukoneen ja Norwegianin oman sivun hinta. Jos hintaeroa ei ole, kannattaa ostaa lippu suoraan lentoyhtiöltä. Kolmannelta osapuolelta ostaessa on joskus järkyttäviä vaikeuksia, jos lento peruuntuu tai sen aikataulu vaihtuu.
- 2+13
BA myy nykyään jo ihan kohtuuhintaisia yhdensuuntaisia lippuja (92€ HEL-LHR/suunta ilman matkalaukkuja) - hinnat saattavat olla jopa alle norwegianin hintojen.
- 12+10
Ei tuota mikään estä, mutta mistä tiedät että menomatka halpenee vielä tai pysyy edes samalla tasolla? Jos liput käyvät hyvin kaupaksi jollekin yksittäiselle lennolle, sen hinta vain nousee koko ajan.
- 222
Kuten sulle jo kerrottiinkin, voit ostaa pelkän paluulipun Norrelta eikä kukaan voi tietää, nousevatko vai laskevatko menolippujen hinnat sen jälkeen. Muista katsoa menohintoja myös muilta yhtiöiltä ja selaile esim Skyscanner-palvelua. Riippuen siitä, missä asut ja minne olet menossa, voi kannattaa ainakin katsoa myös muiden paikkakuntien lähdöt (Tampere, Turku, Tallinna jne).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.232946- 1131857
Laita lyhyt tunniste kaivatullesi
Laita lyhyesti joku avainsana, jolla kaivattusi voi sut tunnistaa🤗951630Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue2401606- 191450
- 2451368
Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh281333Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏211037En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet251032Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista671013