Hakusessa mies siittämään lapsen

vauvakuume87

Tämä ei ole trolli tai läppä tai mitään, ainoastaan yksinäisen naisen avunpyntö


Hakusessa olisi ihan perus mies, kuka olisi halukas puhastelemaan ihan luomuna vällyjen välissä joitakin kertoja, jotta hedelmöitys tapahtuisi.

Miehelle ei ole oikeastaan sen kummemmin kriteerejä, muutakun että ns perusterve (eli ei mitään geneettisiä/periytyviä sairauksia) eikä mitään sairauksia jotka tarttuu seksiä harrastaessa.

Mies, eli isä, saisi itse valita haluaako kuulua lapsen elämään vai haluuko olla ns onnellisen tietämätön asiasta.

Ja itse olen 27v ja miettinyt tätä jo useamman vuoden. Lähipiirini miehet eivät vaan ole oikeen innostuneet asiasta.

Ei mitään läppävastauksia, vaan ihan oikeita vastauksia.

10

1546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krapulamuna

      Voin kai minä sinua nussia.

    • ota yhteyttä

      vauvakuume87 soita tai tektaa toteutan toiveesi 0465911631

    • haluan kuulua

      tässä olisi terve raitis savuton mies jolla toive siittää ja kuulua lapsen elämään kirjoita et pety [email protected]

    • siittämään
    • got this feel

      Minusta vähän tuntuu, että juuri ne kiimaisimmat tyypit kirjoittavat viestinsä täällä ensimmäisenä. Malta siis vielä asian suhteen...

    • pilailia

      taida vaan pilailla tällä asialla

      • ....

        Ikuisessa puutteessa eläviä luuserimiehiä on helppo vähän höynäyttää :)
        Noi ajaisivat varmaan Suomen toiselle puolen jos pillua voisi olla tarjolla. Pitäisköhän itsekin vähän ajeluttaa noita ympäri Suomenniemeä..


    • Moi. Täällä olisi savosta yksi tarjokas, joka täyttää vaatimattomat vaatimuksesi näin äkkiseltään ;D
      . Jos matka ei este. Sinun tosin täytyy itse tulla tänne siemenet hakemaan omalla kustannuksella ja mustaa valkoisella esittää ettei ole tauteja jos perinteisellä menetelmällä asia hoidetaan, en enää vaivauu naisten perään minnekään matkustelemaan. Itsekin voin taudittomuuteni näyttää. Mutta keskustellaan lisää asiasta, jos haluat.

      kirjoittele sähköpostiini, jos kiinnostaa tutustua: [email protected]

      Mies vm82 savosta.

    • Ei läppä

      Täällä olisi ehdokkaaksi tarjolla täysin terve akateemisesti koulutettu suomalainen.

      Kysele lisää: [email protected]

    • mies 2014

      moi voisinpa auttaa olen normaali suomi mies jyväskylästä ota yht . s.posti on [email protected]

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe