6vuotta sitten hain rakennuslupaa kesämökille, ei tullut. Rakensin kuitenkin ilman lupaa, meni se 6vuotta ja kaupungilta soitettiin että sinulla on kuulemma luvaton mökki. Minä poika sanoin että eipäs ookkaa Vaimoni antoi luvan kun kaupungilta sitä ei saanut.Rakennus tarkastaja sanoi että lain mukaan siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus, mutta jos nyt heti tuot piirustukset niin säästytään rikosilmoitukselta ja mökin purkamiselta.Vein tarvittavat paperit 3päivää ja rakennus lupa oli. Ja tämä on tos.Ei mikään brovo.
Rakennus lupa tuli.
Näinkin se voi olla.
3
453
Vastaukset
- näin iisiä se on
Täällä maalla aina rakennetaan ensin ja sitten haetaan lupa. Paljon helpompaa kaikille, mutta ensin käydään suullinen keskustelu " Voiko tuonne rakentaa" tyyliin.
- oho 3
Miten lie kiinteistö veron joutuukohan takautuvasti maksamaan??
- 20+10
Jos rakentaa ilma lupaa, niin kannattaa elää, niin kuin lupa haettaisiin ja se saataisiin. Kysellä naapureilta kirjalliset suostumukset. Kaikki luulee, että siihen on lupa, eikä kukaan käräytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861494
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras401167- 281094
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117933Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46908- 19862
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797- 43709
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705