6vuotta sitten hain rakennuslupaa kesämökille, ei tullut. Rakensin kuitenkin ilman lupaa, meni se 6vuotta ja kaupungilta soitettiin että sinulla on kuulemma luvaton mökki. Minä poika sanoin että eipäs ookkaa Vaimoni antoi luvan kun kaupungilta sitä ei saanut.Rakennus tarkastaja sanoi että lain mukaan siitä pitäisi tehdä rikosilmoitus, mutta jos nyt heti tuot piirustukset niin säästytään rikosilmoitukselta ja mökin purkamiselta.Vein tarvittavat paperit 3päivää ja rakennus lupa oli. Ja tämä on tos.Ei mikään brovo.
Rakennus lupa tuli.
Näinkin se voi olla.
3
337
Vastaukset
- näin iisiä se on
Täällä maalla aina rakennetaan ensin ja sitten haetaan lupa. Paljon helpompaa kaikille, mutta ensin käydään suullinen keskustelu " Voiko tuonne rakentaa" tyyliin.
- oho 3
Miten lie kiinteistö veron joutuukohan takautuvasti maksamaan??
- 20+10
Jos rakentaa ilma lupaa, niin kannattaa elää, niin kuin lupa haettaisiin ja se saataisiin. Kysellä naapureilta kirjalliset suostumukset. Kaikki luulee, että siihen on lupa, eikä kukaan käräytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354403- 553035
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462928- 302723
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402661Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82625- 382299
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542055- 41764
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693