This is my life

MaiMaiChan

Erb dörp älkää haukkuko mua pystyyn, mutta kokeilen nyt julkaista tarinan tynkää tänne.. haluan kokeilla että mitäs tämä tarina saa aikaan teissä ihmisissä..

Johdanto
Tämä on ensimmäinen kirjoittamani tarina. Kaikki mitä tässä kirjoitan, pohjautuu puhtaaseen mielikuvitukseen sekä parin ystäväni kanssa pelattuun roolipeliin. Kukaan meistä ei ole käynyt New Yorkissa, joka on siis tarinan miljöö, hahmot ovat kaikki keskittyjä eivätkä perustu oikeisiin ihmisiin.
Luku 1
Prologi

Se oli aivan tavallinen kesäiltapäivä, olin matkustanut monta tuntia laivalla ja nyt istuin autossa matkalla kommuuniasuntoon. Nojasin päälläni ikkunaa vasten ja katselin New Yorkin maisemia. Suuret pilvenpiirtäjät todellakin halkoivat taivasta, kadut olivat tulvillaan ihmisiä ja ruuhka oli kamala. ’’ Eikö tässä kylässä ole kiertoteitä!? ’’ Veljeni Emmet puuskahti selvästi ärtyneenä. Nauroin huvittuneena. ’’ Ensinnäkin, tämä ei ole kylä vaan kaupunki. Toiseksi ei täällä ei ole kiertoteitä.. ’’ Selitin ja Emmet tuhahti uudelleen jatkaen tuskastuttavan hidasta ajamista. Selailin lehtiäni kaikessa rauhassa. Tai no kuviahan minä vain katselin, mutta aikaa sekin kulutti.

Kului pitkä tovi ennen kuin saavuimme kerrostalon eteen. Tuosta talosta tulisi kotini ainakin 3 vuodeksi nousimme autosta veljeni kanssa ja lähdimme yläkertaan. Olin saanut avaimet vuokraisännältä muutamaviikko sitten postissa. Yllättävän nopeasti ulkomailtakin sai postia, kotini on siis espanjalaisella maatilalla jossa synnyin ja kasvoin. Lähdimme veljeni kanssa sisälle ja kapusimme ainakin 50 askelmaa ylös kohti ovea. Työnsin avaimen lukkoon ja väänsin sitä hieman oikealle kunnes kuulime raksahduksen ja ovi aukesi.

1

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitteleva tyttö

Tosi hyvä alku! Mäkin rakastan kirjoittamista, ja tosta tulee varmaan tosi hyvä :) susta tulee kirjailija isona ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3598
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2018
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      871
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      801
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      790
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      60
      734
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      3
      726
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      687
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      676
    Aihe