This is my life

MaiMaiChan

Erb dörp älkää haukkuko mua pystyyn, mutta kokeilen nyt julkaista tarinan tynkää tänne.. haluan kokeilla että mitäs tämä tarina saa aikaan teissä ihmisissä..

Johdanto
Tämä on ensimmäinen kirjoittamani tarina. Kaikki mitä tässä kirjoitan, pohjautuu puhtaaseen mielikuvitukseen sekä parin ystäväni kanssa pelattuun roolipeliin. Kukaan meistä ei ole käynyt New Yorkissa, joka on siis tarinan miljöö, hahmot ovat kaikki keskittyjä eivätkä perustu oikeisiin ihmisiin.
Luku 1
Prologi

Se oli aivan tavallinen kesäiltapäivä, olin matkustanut monta tuntia laivalla ja nyt istuin autossa matkalla kommuuniasuntoon. Nojasin päälläni ikkunaa vasten ja katselin New Yorkin maisemia. Suuret pilvenpiirtäjät todellakin halkoivat taivasta, kadut olivat tulvillaan ihmisiä ja ruuhka oli kamala. ’’ Eikö tässä kylässä ole kiertoteitä!? ’’ Veljeni Emmet puuskahti selvästi ärtyneenä. Nauroin huvittuneena. ’’ Ensinnäkin, tämä ei ole kylä vaan kaupunki. Toiseksi ei täällä ei ole kiertoteitä.. ’’ Selitin ja Emmet tuhahti uudelleen jatkaen tuskastuttavan hidasta ajamista. Selailin lehtiäni kaikessa rauhassa. Tai no kuviahan minä vain katselin, mutta aikaa sekin kulutti.

Kului pitkä tovi ennen kuin saavuimme kerrostalon eteen. Tuosta talosta tulisi kotini ainakin 3 vuodeksi nousimme autosta veljeni kanssa ja lähdimme yläkertaan. Olin saanut avaimet vuokraisännältä muutamaviikko sitten postissa. Yllättävän nopeasti ulkomailtakin sai postia, kotini on siis espanjalaisella maatilalla jossa synnyin ja kasvoin. Lähdimme veljeni kanssa sisälle ja kapusimme ainakin 50 askelmaa ylös kohti ovea. Työnsin avaimen lukkoon ja väänsin sitä hieman oikealle kunnes kuulime raksahduksen ja ovi aukesi.

1

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitteleva tyttö

Tosi hyvä alku! Mäkin rakastan kirjoittamista, ja tosta tulee varmaan tosi hyvä :) susta tulee kirjailija isona ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe