Vappu - kaikki kaverit juomassa ja itse himassa.

....................

En ole ollut kännissä kertaakaan lähes 17 vuotisen elämäni aikana, enkä muutenkaan ole ollut dokaamassa. Taaskin vappu tulee luultavasti vietettyä yksin kun kaikki kaverit ovat örveltämässä jossain (todennäköisesti ulos eivät pääse juomaan keliennusteiden mukaan, hah). Toisaalta tekisi mieli kokeilla sitä kännäämistä mutta toisaalta tuo touhu ei kiinnosta v*ttuakaan.

Mites te vietätte vappuanne? Selvinpäin vai örveltäessä?

25

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvin päin ehdottomasti, mutten kuitenkaan nyhjää kotona.
      Lähden Agit Propin konserttiin ja sitten vappumarssille. Heh. Tuskin siellä kovin monta nuorta näkee.

    • täysraitis

      Selvinpäin tietenkin, koska kännissä örveltäminen on todella tyhmää. Vaikka kaverisi kännäisivät, ei sinun missään nimessä tule tehdä samoin, kun se ei kerran niin kiinnostakaan. Älä anna kavereidesi viedä sinua mukanaan kännäämään, vaan käytä aina omia aivojasi. Itsellänikin tulee ensi kuussa 17 vuotta eletyksi enkä ole kuin pari kertaa ehtoollisella käynyt (mitä ei alkoholin juomiseksi edes lasketa).

    • hauska ilman viinaa ei ole hauskaa!

    • Selvinpäin. En tiedä missä. Toivottavasti kotona.

    • joohee.

      Tottakai selvinpäin. Sääliks käy niitä jonneja jotka örveltää vappuna jossain puskassa.

    • Rugaru

      Selvänä. Juotu on eikä siitä kuule mitää hyvää seuraa. Pyörin kavereitten kaa kaupungil ja pidän niist huolta ja käyn kai panemassaki. Sun ei kanttis juoda vaa voitha sä niitten kaa olla vaikket vetäiskää mitää. Parempi oikeesti ettei oo mitää darraa tai vappu kuse

    • kaljapoika

      Siis ei ole voi olla todellista, oot 17 v etkä ole ollut kännissä kertaakaan. Eikö tuo nyt ole jo aika noloa? Minä aloitin ryyppäämään lomilla 14-vuotiaasta lähtien ja kivaa on ollut. Et voi tietää ryyppäämisen iloa, jos et ole kokeillukkaan, joten kannattaisi mennä kavereiden kanssa ryyppäämään. Muuten en ole mikään erityisen cool, mutta ryyppäminen on tehnyt minusta vähän coolimman. Jos ei alkoholi maistu niin voihan sitä rueta polttamaan kannabista jotkut korvaa sillä alkoholin.

      • Rugaru

        Sanot noloks vaik pyörit suomikaksneloses itekki. Sanot noloks ku alotat ryyppäämisen ite vast 14v kakara ja mä oon ylpee tyypist jonka tahdonlujuus on pitäny kaikki nää vuodet. Terve elämä... toisin ku joillain muilla


      • vituttanee

        Sinä saatanan äpärä äitis vihaa sua eikä yhtää välitä susta saakelin ongelmanuori!


    • sheriffimrmustache509

      Happy mayday everyone!

    • kungfua peliin

      Parempi pysyä kotona kun kaikki sekopäät on liikkeellä puukot povaris valmiina iskemään ilmat pihalle!

    • Eipä itseäkään voisi vähempää kiinnostaa juominen. Ja minä sentään täytän kohta jo 20 vuotta. Kyllä sitä vappua juhlii mieluummin selvänä, usko pois. :)

    • Vaikka iän puolesta saisin kännätä niin perheen kanssa vappuni vietän. Mulle vappu on perhejuhla, enkä muutenkaan tykkää bailaamisesta. Nyt kuitenkin saa ekaa kertaa lakki päässä juhlia. Ei sillä että vappu olis mulle henkilökohtasesti mitenkään iso juttu, työväen juhlahan se on enkä minä (vielä) käy töissä. aiemmin ollut vaan karnivaali meikäläiselle, suomalainen mardi gras.

      Tippaleipää odotellessa.

      • Korjaan, siiis mulle vappu on ollut pääasiassa karnevaali. Kannattaisi aina tarkistaa mihin tekstin leikkeleminen johtaa :D


    • mävaan...:(

      kotonahan mä... lievästi laittaa vituttaa ku muutamaa vuotta vanhempi poikaystävä menee kavereidensa kanssa... ja ite koton

    • Sinetti

      Minä hengailen jossain ja mutustelen karkkia. :D

    • -97

      Mäkin olen kotona ! t. 16 v tyttö :D

    • Vappu on

      Tylsää kotona oloa kotipaikkakunnalla ei kavereita joiden kanssa olla. Ite kans kohta 17 on tullu juotua menneen vuoden aikana välillä, ei mitään ihanaa oo mut ihan kivaa vaihtelua arkeen mennä vetää kännit joskus...

    • 20+14

      Ai nytkö se vappu jo meni? Jokatapauksessa olin kotona veljeni kanssa katsomassa telkkaria.

    • ootko harkinnut?

      Tutkimukset ovat osoittaneet, että nuoret jotka eivät juo nuorena tulevat viettämään hyvin yksinäistä ja lohdutonta aikuiselämää. Syy on yksinkertaisesti siinä, että elintärkeät sosiaaliset suhteet jäävät puuttumaan, koska alkoholi on ainut yhdistävä tekijä nuorten välillä minkä avulla muodostuu niin kaveri- kuin parisuhteetkin.

      Jos juominen ei kiinnosta, niin kannattaa täysin suosiolla harkita muuttamista vaikka Dubaihin tai Turkkiin. Suomi on armoton ja kylmä maa raittiille ihmiselle.

      • Mie olen kyllä mieluummin yksin kuin tuhoan aivojani kittaamalla etanolia kurkustani alas huonossa seurassa.


      • derpiina

        Pistäisitkö linkkiä näihin tutkimuksiin?


      • gkgkgkgkg
        derpiina kirjoitti:

        Pistäisitkö linkkiä näihin tutkimuksiin?

        kvg


      • Storm
        gkgkgkgkg kirjoitti:

        kvg

        Juu vappun olin koneella xD. Eihän sitä lomana jaksa minnekkään lähteä. Pelailin csgo


      • guggeliguu

        "ainut yhdistävä tekijä nuorten välillä"?

        Mikähän helvetin tutkimus toikin on? Mua ja mun kavereita yhdistää aika moni muu asia kun ryyppääminen :DD


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe