ei näköjään tuu listalle tälle kesälle vaikka lenot syksyllä oli aivan täysin kun kävin. Ihme touhua että ei voi jatkaa vaikka varmasti matkustajia olisi piisannut. Itse liettuassa asuneena ja monta kymmentä kertaa käyneenä, olisin toivonut että tampereen lennot olisi jatkunut mutta ryanair on näköjään laskenut että ei kannata kaunakseen lentää tai finavia tehnyt selväksi maksuilla että ei kannata lentää mansesta.
Kaunas jumaliste................................................
kauna
3
260
Vastaukset
- FR KUN
No kun ei tod meitä muita sun KUN kiinosta pätkääkään! Me lennellään Hesasta mannertenvälisiä lentoja. FR muutenkin boikotissa.
- kauna
eikä mua kiinnosta sun lentämiset hesasta...lennä vaikka into kiinaan asti..
- usoo ny
Koneet voi olla täysiä, mutta muualta saa paremman katteen lyhyemmältä kysytymmältä reitiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636