Pano kokemuksia

janika <3

ihanna tunne kun mies panee peppuun t: 16 tyttö jämsästä

9

2101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16vPoika

      Haluun panna sua peppuun!

    • ajattelu on hyväksi

      On hyvä muistaa kaksi asiaa ennekö mainitsee netissä asuinpaikkakuntaa. 1. miettii kuinka iso oma asuinpaikkakunta on. 2. pienellä paikkakunnalla kaikki tuntee kaikki, käsittääkseni kun jämsä ei ole mikään suurkaupunki.

    • Keijo5

      Ei ku Jämsässä kaikki panee peppuun!

    • ihanaa seksiä open

      No paras oli se kun tunnilla pyysin opelta, että pääsenkö vessaan. Sitten se sano et hän tulisi mukaani, koska sie oli joku vaurio ja katto että pääsisin perille vessaan ja takås. Sitte ku oltii vessas se otti ison munansa eteen ja aloin nuolla sitä. Sitte se sano, että tästä ei kerrota kenellekkään ja alko runkkaa mun pillua. Lopulta se nuoli mun pillun märästä ja laski spermansa suuhuni... Ihanaa! Olin silloin 15, mutta valmis!

    • ana1

      haluisitko tuntea 24w miehen iso kalu työntyy sun tiukaan pepuusi

    • Anonyymi

      Menin hotelliin ja varasin huoneen seuraavana päivänä olin Seksi laitteessa ja se oli liian ihanaa ollakseen totta koska pojat oli tosi komeita ja pimppini oli aika iso sen jälkeen

    • Anonyymi

      Oi jumpe oon ykstoista ja oon tehny seksiä jo 20 kertaa yhesti mun ope pakotti.😍😖💏💋💋💋💓 Rintani olivat ihan hyvän kokoiset ja peppu. Rinnat niitä se kosketteli aina peppuun asti ja sitten olen 5 vuotias poika pani mua kans kun olin alsti ja rinnat oli aika isot suht 10 cm tai 20 cm mut nyt mä panen mun kaverin poikkista moikka.


      Kuka haluu panna mua seuraavaksi Ei haittaa vaikka oisit pedofiili😇😍😍😍😍😖😖😖
      Oon pannu myös mun isää kosk se käski ja oon yhes mun open kans seuraavana open pano

    • Anonyymi

      Asun hammaslahessa ja oon 14 kuka ois valmis harrastaa Seksiä.



      Olin kerran luokassa ja piti mennä vessaan .opettaja tuli mukaani koska olimme parakissa ja siellä ei ollut Vessaa niin piti mennä työ maan vierestä olin laittamassa ison vessan ovea lukkoon mutta ope tuli kuitenkin . Hän riisui minut ja rupesi panemaan mua ja mulla oli menkat nyt silti ihanaa mä oon nytten panemassa mun open moi moikka ja oon yhessä sen kaa

    • Anonyymi

      Onpa sulla mielikuvitusta! Joka viides minuutti uus juttu!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      296
      3339
    2. 203
      2918
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      226
      1973
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1408
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      164
      1256
    Aihe