Työpaikka

muutosta

Mitä minulle näkyy töiden suhteen? Mitä nykyiset työkaverit ajattelevat minusta? Kauanko viihdyn vielä nykyisessä paikassa? Löydänkö pian uutta? Kiitos.

4

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä et pidä tästä työpaikasta ollenkaan, se ei ole sinun paikkasi auringossa.
      sinä jännität, etkä voi hyvin. ei se ole sinun vikasi, vaan olet luonnollisesti väärässä paikassa, niin se näkyy.

sinä kannat vastuusi ja teet parhaasi, mutta kaikkeen et kuitenkaan voi itse vaikuttaa. olet erittäin tunnollinen ihminen ja työntekijä, sinä otat helposti paineita pienestäkin. ei se ole paha luonteenlaatu, mutta kaikki vain eivät ole yhtä tunnollisia kuin sinä! pienellä lipevyydellä ja ajanhaaskauksella voi hetkellisesti löytää omaa arvoa, mutta siihen sinä et uppoa, etkä alistu. se ei ole sinun hommiasi. siksi sinun ei kannata verrata itseäsi niihin, jotka luulevat olevansa parempia. oikeasti he eivät ole yhtään mitään.

tämä työpaikka vie sinulta pian yöunet, jos et ole varovainen! siellä on myös eräs "hiirulainen", joka on jo ollut talossa pitkään. hän tietää missä mennään, oletko edes vielä huomannut häntä?
      vastaus siihen että löydätkö pian uutta on se, että kyllä ja ei. tarjolla olisi huono paikka, mihin ei vielä kannata tarttua.
      kyllä sinä löydät uuden työpaikan, koska sinulla on halua ja voimaa siihen.

ajatellen uutta työtä minulle nousee ensin mieleen sana "maitotalous". mitä se sitten tarkoittaakin. naisiin et voi luottaa, eli miesmaailmassa mennään. ja lapsiuutinenkin tässä näkyy. joudut myös kokemaan läheltä eron, mikä ei ole sinun mutta koskettaa sinua kovasti.
      tässä näen vielä miehen, jonka elämässä on kovasti muutoksia ja hänellä on muutto käsillä. hän voi auttaa sinua.

t. Keskiyö

• muutos1

Hei, kiitos vastauksesta ja ajastasi.
      Mitä tarkoittaa: "siellä on myös eräs "hiirulainen", joka on jo ollut talossa pitkään. hän tietää missä mennään, oletko edes vielä huomannut häntä?" ? Miksi pitäisi olla varovainen?

Näetkö enempää eroavasta pariskunnasta? Vanhempi vai nuorempi pariskunta? Sukulainen? Kuinka se minuun vaikuttaa?

Lapsiko tulossa? minulle?, kuinka pitkällä aikavälillä nämä tapahtumat tulee? Mitähän lie tuo "maitotalous" tarkoittaneekaan:) Onko mies sukulainen? Onko minun elämässä jo nyt? Missä asiassa hän minua voi auttaa?

• muutost

nosto

• jippuu

nosto

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe