Elikkä kyseessä olisi tilanne jossa minun oletetaan nussivan koulun liikuntatunilla, vaikka en sitä erityisesti halua. Minusta tämä loukkaa yksilövapauttani. Olen peruskoulun seitsemännellä luokalla. Onko opettajan toiminta laillista?
Voiko opettaja pakottaa seksiin liikuntatunnilla?
mites on ?
8
799
Vastaukset
- Opettajat
Tottakai voi ja sinun on toteltava tai saat hylätyn.
- ...............
Varsinkin jos on kyse lestadiolaisopettajasta.
- no just
no kai laitat isukkis tekemään senkin sun puolesta, senkin kokoomuslainen
- laillista on
Opettajan toiminta on täysin laillista. Yritä parhaasi, opit kyllä ja vieläpä nautit siitä. Lopulta kaipaat ja suorastaan vaadit sitä. Olet jo lupaava lahjakkuus.
- Näin se on.
Kyllä sinä opit halukkaaksi ja saat jopa ammatin, jossa työt ei lopu!
- Anonyymi
Ei ole laillista
- Anonyymi
Koululaisen unelma! Tuskin kuitenkaan toteutuu.
- Anonyymi
elikkä jonkun ylilautalalaisen märkäkorvan lapsellinen fantasia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885