Elikkä kyseessä olisi tilanne jossa minun oletetaan nussivan koulun liikuntatunilla, vaikka en sitä erityisesti halua. Minusta tämä loukkaa yksilövapauttani. Olen peruskoulun seitsemännellä luokalla. Onko opettajan toiminta laillista?
Voiko opettaja pakottaa seksiin liikuntatunnilla?
mites on ?
8
831
Vastaukset
- Opettajat
Tottakai voi ja sinun on toteltava tai saat hylätyn.
- ...............
Varsinkin jos on kyse lestadiolaisopettajasta.
- no just
no kai laitat isukkis tekemään senkin sun puolesta, senkin kokoomuslainen
- laillista on
Opettajan toiminta on täysin laillista. Yritä parhaasi, opit kyllä ja vieläpä nautit siitä. Lopulta kaipaat ja suorastaan vaadit sitä. Olet jo lupaava lahjakkuus.
- Näin se on.
Kyllä sinä opit halukkaaksi ja saat jopa ammatin, jossa työt ei lopu!
- Anonyymi
Ei ole laillista
- Anonyymi
Koululaisen unelma! Tuskin kuitenkaan toteutuu.
- Anonyymi
elikkä jonkun ylilautalalaisen märkäkorvan lapsellinen fantasia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614726Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803177- 472503
- 342345
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451787- 971570
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘921341PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143985- 69978
- 99928