esim. jonkun ladossa tai tyhjässä hallissa? Onko kenelläkään tietoa? Kannattaako vaunun osto unohtaa, talvivuokran takia?
Matkailuvaunun talvisäilytys,
5
201
Vastaukset
- Kulkukoira
Karavaanarit.org-sivuston kautta voit etsiä talvisäilytyspaikkoja, joita siellä on pitkä lista. Olen itse maksanut parin kolmen vuoden ajan 80 euroa kuussa, allekin voi päästä. Usein kysymyksessä ovat teollisuushallit, joissa voi olla myös muuta varastohotellin tyyppistä toimintaa. Ladot voivat olla ongelmallisia hiirien takia.
- huh huh
maksaa 89 euroa säilytyksestä kun saa vuokravaunun muutamalla satasella kun tarvitseen. On meitä moneen junaan.
- hölmöä hommaa
suurin osa ko vaunuista on käytössä myös talvella. Se kannattaako omaa ostaa vai vuokrata on itse päätettävä. 4 viikon vuokraus maksaa 1000 euroa ja minä en ainakaan omaa osta ikinä. Vuokraan aina uuden kun tarvitsen.
- E. Itkonen
Aja kuule järveen se romusi!!!
- NO..
Äskeisessä ei ole kuin katkeruutta ja kateutta. Mutta, riittääkö 120 euroa neljästä kuukaudesta kylmässä hallissa? Tarjosin sen, mutta isäntä pyytää 80 euroa/kk. Mitä asiantuntijat sanovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831658- 401289
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu891001Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja202946Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.68888- 53872
- 61863
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20840- 34794
- 37789