esim. jonkun ladossa tai tyhjässä hallissa? Onko kenelläkään tietoa? Kannattaako vaunun osto unohtaa, talvivuokran takia?
Matkailuvaunun talvisäilytys,
5
178
Vastaukset
- Kulkukoira
Karavaanarit.org-sivuston kautta voit etsiä talvisäilytyspaikkoja, joita siellä on pitkä lista. Olen itse maksanut parin kolmen vuoden ajan 80 euroa kuussa, allekin voi päästä. Usein kysymyksessä ovat teollisuushallit, joissa voi olla myös muuta varastohotellin tyyppistä toimintaa. Ladot voivat olla ongelmallisia hiirien takia.
- huh huh
maksaa 89 euroa säilytyksestä kun saa vuokravaunun muutamalla satasella kun tarvitseen. On meitä moneen junaan.
- hölmöä hommaa
suurin osa ko vaunuista on käytössä myös talvella. Se kannattaako omaa ostaa vai vuokrata on itse päätettävä. 4 viikon vuokraus maksaa 1000 euroa ja minä en ainakaan omaa osta ikinä. Vuokraan aina uuden kun tarvitsen.
- E. Itkonen
Aja kuule järveen se romusi!!!
- NO..
Äskeisessä ei ole kuin katkeruutta ja kateutta. Mutta, riittääkö 120 euroa neljästä kuukaudesta kylmässä hallissa? Tarjosin sen, mutta isäntä pyytää 80 euroa/kk. Mitä asiantuntijat sanovat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097