Opera perustuu 12.16 version jälkeen aikaisemmista versioista poiketen Googlen kehittämään Chromium-projektiin. Kuinka paljon erilainen Operan uusi käyttöliitymä on ja löytyykö siitä samat asetukset työkalupalkista kuin vanhemmissa Opera-selaimissa mm. valinnat animaatioiden, lisäosien, evästeiden ym. pika-asetuksista jne.
Asentuuko uusi Opera esim. versio 20 vanhan päälle, vai voiko niitä käyttää rinnan?
Uusi Opera 20 selain
5
187
Vastaukset
- surkea muutos
Opera onnistuttiin pilaamaan. Nyt ainakaan oma verkkopankkini ei enää tue Operan käyttöä lainkaan.
- 12.16
"Asentuuko uusi Opera esim. versio 20 vanhan päälle, vai voiko niitä käyttää rinnan?"
Kokeilin muistitikulla versiota 15. Täysin erilainen, riisuttu, nopea. Nykyversioista ( jotain nro 20 ) en osaa sanoa. Pahinta minulle oli ettei saanut kirjanmerkkejä toimimaan kuten 12.16:ssa. Niitä on n. 3.600.
Nyt on tullut 12.17, jossa korjattu Heartbleed-aukko.
Sitä ei tarvitse asentaa Macissä tai Linuxissa
http://blogs.opera.com/desktop/2014/04/opera-12-17/
Joku muu kertoo noista uudemmista versioista.- Surkea on
Itselläkin 12, enkä uudempaan vaihda.
Googlen vakoilujuttuihin ei kannata sekaantua. Selaimen Earth-plugininkin mukana tuli google update ja oli jatkuvasti netissä, teki rekisteriin yli 300 merkintää eikä poista mitään kun poistaa pluginin tai ohjelman.
- Voi käyttää rinnan
Asentaen eri kansioon.
- Voi käyttää rinnan
Asentaen eri kansioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283