aprilia sx 50 hyytyy

minun aprilia sx 50 hyytyy kun antaa kaasua. tamän huomaa kun ajaa pitkään suoraa tietä. onko vika suuttimeSsa vai likaisessa kaasarissa? mopo toimii paremmin kun ajaa ryyppy päällä mutta pätkii ja hyyty silti, siis aprilia on vuotta 07. tässä pieni vian esimerkki: kun ajan mopolla niin mopo ei ota kierroksia ollenkaan ja kun vauhti ja kierrokset laskee niin mopo alkaa vetämään myös silloin kun mopo hyytyy ja painaa vaikka kytkimen pohjaan ja huudattaa nii se ei silti ota kierroksia!? mutta huomenna olen ottamassa hukkaputken ja reikälevyn irti ja 14 piikkinen eturatas(koska mopo huutaa kun ajaa 6 vaihteella) ja 88 tai 95 kokosen suuttimen. kiitos vastainneille jo nyt :)
0252
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

autaminua:( kirjoitti:

minun aprilia sx 50 hyytyy kun antaa kaasua. tamän huomaa kun ajaa pitkään suoraa tietä. onko vika suuttimeSsa vai likaisessa kaasarissa? mopo toimii paremmin kun ajaa ryyppy päällä mutta pätkii ja hyyty silti, siis aprilia on vuotta 07. tässä pieni vian esimerkki: kun ajan mopolla niin mopo ei ota kierroksia ollenkaan ja kun vauhti ja kierrokset laskee niin mopo alkaa vetämään myös silloin kun mopo hyytyy ja painaa vaikka kytkimen pohjaan ja huudattaa nii se ei silti ota kierroksia!? mutta huomenna olen ottamassa hukkaputken ja reikälevyn irti ja 14 piikkinen eturatas(koska mopo huutaa kun ajaa 6 vaihteella) ja 88 tai 95 kokosen suuttimen. kiitos vastainneille jo nyt :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu