Neuvojaa hyvät ihmiset miten saan käytetystä ostamastani autosta raikkaantuoksuisen sisältä? En tiedä oliko entinen omistaja kuljettanut koiria koska haju on tunkkainen-ei tupakan hajua kuitenkaan.Mitään Wunderbaumia en astman takia voi pitää,
Vastaukset 4
- Puhdas
Irrota takapenkit ja tamppaa ne hyvin ulkona.Jos istuin suojat pese ne koneessa.
Pese ikkunat sisältä, itikat pois pesuaineella tai astianpesukoneen kirkasteella.
Osta Klorinia ja pese hyväksi sisältä.
Ei suuri homma, pitää vain viitsiä. - geeli
kestätkö kotiin tarkoitettujen ilmanraikastajien tuoksun.mulla on penkin alla sellainen geeli juttu.
- vinkkaaja
Ja osta biltemasta puhistusvaahto auton ilmanvaihtosysteemiin.muu putsaaminen ei auta jos dunkku palaa aina puhaltimen päällekytkiessä.
- .kj hk
Tuloilman putkeen voi olla kertynyt järkyttävä määrä pudonneita puiden lehtiä, jotka aiheuttavat hajun. Voimistuuko haju jos puhallin täysillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505