Olen yli 60V. mies , nyt on mennyt noin puoli vuotta ilman minkäänlaista seksiä.
Ei tunnu kiinnostavan tippaakaan. Olen naimisissa ja vaimo varmaan tarvitsisi seksiä vaan minua ei kiinnosta vähääkään.
Voisiko olla testosteronin puutetta ja mistä sitä saisi oikasti, ei mitään lehtimainosten juttuja.
Miten testataan testoteroni?
4
355
Vastaukset
- uusavutonko
Ei ole sitten mieleen tullut lääkäri ? Jos ei, niin kerro meille muille.
- fbsbsbsbsb
Häiritseekö asia sinua? Siis henk.kohtaisesti? Tarkoitan, että vaivaako se sinua muuten kuin siksi, että haluaisit tyydyttää vaimosi? Senhän voi tehdä, vaikka itseä ei niin haluttaisikaan....
Ei muakaan juuri nykyään enää haluta, vaik olen sua 20v nuorempi, vaimo on sexy ja testotasot aika korkeella, ei vaan enää haluta. - 16+15
On yleinen harhaluulo että testosteronitaso on suoraan verrannollinen seksuaalisuuteen. Se on enemmänkin verrannollinen hiusten lähtöön ja kivesten kokoon sekä kivesten siitin tuotantoon.
Jos kuitenkin ajat sitä takaa että pitäisi alkaa ottamaan piikkejä niin unohda. Elimistösi on tietylle tasolle vakiintunut ja jos nyt otat piikkejä, niin sen jälkeen elimistö toteaa että taso ylittyy ja vähentää omaa tuotantoaa entisestään. Tästä syystä bodaritkaan eivät saa lapsia. Kivekset surkastuvat kun testoa piikitetään kehon ulkopuolelta.
Veikkaisin että olet tullut siihen ikään, jossa henkinen kasvu vaatii luonnollista selibaattia. Se on kaikille edessä ennemmin tai myöhemmin.- mujtnhbgdvfscdxs
Toi teoria henkistä kasvusta olikin mielenkiintoinen... Ihan oma, vai jostain luettu? Mä oon varmaan sit nyt siinä vaihees, kun nelikymppisenä ei haluta enää lainkaan niin paljon kuin esim. viel jotain 6-7v sitten....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222247Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739460Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297440Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1815924Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344936HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084600Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm984350Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo842012Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771310