Olen yli 60V. mies , nyt on mennyt noin puoli vuotta ilman minkäänlaista seksiä.
Ei tunnu kiinnostavan tippaakaan. Olen naimisissa ja vaimo varmaan tarvitsisi seksiä vaan minua ei kiinnosta vähääkään.
Voisiko olla testosteronin puutetta ja mistä sitä saisi oikasti, ei mitään lehtimainosten juttuja.
Miten testataan testoteroni?
4
318
Vastaukset
- uusavutonko
Ei ole sitten mieleen tullut lääkäri ? Jos ei, niin kerro meille muille.
- fbsbsbsbsb
Häiritseekö asia sinua? Siis henk.kohtaisesti? Tarkoitan, että vaivaako se sinua muuten kuin siksi, että haluaisit tyydyttää vaimosi? Senhän voi tehdä, vaikka itseä ei niin haluttaisikaan....
Ei muakaan juuri nykyään enää haluta, vaik olen sua 20v nuorempi, vaimo on sexy ja testotasot aika korkeella, ei vaan enää haluta. - 16+15
On yleinen harhaluulo että testosteronitaso on suoraan verrannollinen seksuaalisuuteen. Se on enemmänkin verrannollinen hiusten lähtöön ja kivesten kokoon sekä kivesten siitin tuotantoon.
Jos kuitenkin ajat sitä takaa että pitäisi alkaa ottamaan piikkejä niin unohda. Elimistösi on tietylle tasolle vakiintunut ja jos nyt otat piikkejä, niin sen jälkeen elimistö toteaa että taso ylittyy ja vähentää omaa tuotantoaa entisestään. Tästä syystä bodaritkaan eivät saa lapsia. Kivekset surkastuvat kun testoa piikitetään kehon ulkopuolelta.
Veikkaisin että olet tullut siihen ikään, jossa henkinen kasvu vaatii luonnollista selibaattia. Se on kaikille edessä ennemmin tai myöhemmin.- mujtnhbgdvfscdxs
Toi teoria henkistä kasvusta olikin mielenkiintoinen... Ihan oma, vai jostain luettu? Mä oon varmaan sit nyt siinä vaihees, kun nelikymppisenä ei haluta enää lainkaan niin paljon kuin esim. viel jotain 6-7v sitten....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927