Eli yks tyttö oli nähny mut aika usein kylällä pyörimässä, se hommasi sitten jostain mun numeron. Ja soitteli sitte yhtenään..
Mä en ollu aluks mitenkää kovin innostunu, kun se likka vaikutti vähä liian nuorelta mulle.. Ikäeroa on semmoset 4 vuotta ja pituuseroa aika vitusti, mutta se ei mua varsinaisesti enää häiritse..
No pyörittiin siinä sitte pari viikonloppua tosi tiiviisti yhessä..se tuli aina mun luo yöks,jne
sitten mä menin nuoleskelemaan kännissä yhen toisen muijan kanssa..No saatiin kai sovittua se juttu.. anteeks se suostu antamaan.. No nähtiin viikolla pariin kertaan.. Kerran heitin sen himaan ja me vielä suudeltiinki (ekaa kertaa selvinpäin)Se punastu ja meni ihan sekasin..
Nyt se ei sitten enää vaikuta yhtään musta kiinnostuneelta. Tai kyllä se vieläki soittelee,jne..
Mut ei oo vaan yhtään samanlainen kun silloin alussa...joskus tossa viikolla ollaan nähty,niin se ei puhu mulle mitään, selittää vaan kavereillensa jotain..ku viikonloppusin ollaan oltu liikkeellä se vaikuttaa paljon kiinnostuneemmalta mun kavereista
Onko se ny kyllästyny muhun, vai tekeekö se noin vaan tahallaan kostaakseen mulle ton mun jutun?
Mitä vittua mun pitäis tehä?
unohtaa koko juttu?
ongelma,,
jäbä
1
265
Vastaukset
- rantsujellona
se vaa haluaa kostaa sulle sen mitä menit tekemää kännipäissäs...aika tyhmää mut no sille ei voi mittä kysy siltä suoraa et sää sitä muute saa tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784