Tulen helposti merisairaaksi tallinnan ja ruotsin laivoilla, mutta haluaisin joko karibian tai losista lähtevälle mexicon risteilylle. Keinuvatko nämä suuret paatit yhtä paljon kuin pienet?
Suuret risteilyalukset?
2
251
Vastaukset
- Xxxxxxxxxq
Ei ne keiku samalla tavalla, mutta maininki kyllä tuntuu esim altailla. Näkee kun vesi menee altaassa laidasta laitaan. Keikkuminen tuntuu oikeastaan vasta sitten kun menee takaisin maihin. Olen jokaisen kolmen risteilyn (kaksi karibialla ja yksi välimerellä) jälkeen kärsinyt "maan keinumisesta" 3-5 pv ajan. Se on ikävä tunne.
Ainakin Rccln laivoilla pahoinvointilääkkeitä saa laivayhtiön puolelta ilmaiseksi. Itse en ole käyttänyt.- ihivivovov
Kiitos vastauksesta. Onkohan siinä eroa onko laiva pienempi parin yön matkan paatti vaiko suurempi esim viikon reissun laiva? Pitänee kuitenkin varata Florida aika ennen risteilyä ja lähteä heti risteilyn jälkeen kotiin varmuuden vuoksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841273
- 561228
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321142- 601119
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820521- 12477