kolme vuotta kun lopetin chatin, ei ole ikävä kuin muutamia ihmisiä, mutta jos valtaosa on paskiaisia, niin ne muutamatkaan ei pidä sitä systeemiä pystyssä.
vuosipäivä
7
192
Vastaukset
- ihanyötäseonkunrukoilen
Miten on menny nytten nämä seuraavat kolmisen vuotta lopettamisen jälkehen? Olisi kiva saada tukea omalle sätin lopetuspäätökselle. Illalla aina iltarukoilun yhteyvessä sanon että "ei koskaan ennää sättiin" mutta niimpä vaan sinne menen uuvestaan ja uuvestaan.
- rukouseiolevastaus
hän ja minä emme keskustele keskenämme emmekä me myöskään vaikuta samoissa chatin etupiireissä . en ole mainittua henkilöä koskaan ongelmana kokenut . en kyllä mitenkään muutenkaan . onko sinulle tullut sätissä jotain ongelmankaltaista, minkä koet henkilöityvän erityisesti häneen ?
- ootsinäkatkera
"onko sinulle tullut sätissä jotain ongelmankaltaista, minkä koet henkilöityvän erityisesti häneen ? "
Sinulla on pakkomielle ja koitat epätoivoisesti saada haukkumisketjun aikaan ko. nimimekkiä kohtaan. Luovuta jo. Keksi jokin muu sisältö elämällesi. - rukouseitod.olevastaus
tai sitten vain ihmettelen miksei voi sivistyneesti väistää , jättää omaan arvoonsa , ruksia sekä olla huomoimatta kyseessä olevan kaltaisia henkilöitä . voisitko hetkisen ajatella tätä vaihtoehtoa . kuten sanoin emme keskustele emmekä ole vuorovaikutuksessa ja niin on hyvä . yritin ujuttaa tätä suhtautumistapaa ongelmaisille .
muuten , rakastan tätä chatin pittoreskiä pilkun- ja pisteenkäyttötapaa .
- kesäniloja
Kenenkään ihmisen vuoksi en lopettanut chatissa käymistä , vaan oma itseni vuoksi. Keskustelut ei ollut sitä että se olisi antanut minulle mitään. Haluan tuntea ihmisen nähdä ja tietää kuka hän todella on . Elämä livessä on sitä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113