Piimax C+ kalkki D kokemuksia

Longhair <3

Ostin kyseisen tuotteen kasvattaakseni hiuksia ja kynsiä. Miten teillä muilla on vaikuttanut? Onko hiukset vahvistuneet ja/tai kasvaneet? Itse toivoisin saavani tissit peittävät hiukset ja nyt ne ovat vähän alle kainaloiden (n. Sentin verran). En ole kovin rintava joten matka ei ole pitkä. Kokemuksia tuotteesta ja ohjeita hiustenkasvatukseen saa laittaa! Apu on aina tervetullutta. Ja olisi kiva saada vinkkejä myös hiustenlähtöön. Aika pahasti joka kerta kun harjaan hiuksia tarttuu harjaan. Kiitos kaikille vastaajille !

44

3536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Longhair too <3

      Mäkin olen ostanut tota Piimaxia hiustenkasvun toivossa ja oon käyttänyt sitä nyt 6 päivää vasta. Hiustenlähtö on jo lakannut melkein kokonaan ja on jo paremmassa kunnossakin. Kasvuun ei ole vaikuttanut vielä mikä on ihan ymmärrettävää kun en oo kauaa keriinnyt käyttää :D mä hieron päätäni sellaisella jutulla (en nyt muista nimeä) jossa on jotain "piikkejä" ja se auttaa pään verenkiertoon niin hiusten pitäisi kasvaa. Syön porkkanaakin joka päivä jotta saan C-Vitamiinia tarpeeksi. Oon vähentänyt hiusten pesua, arkiviikolla pesen n. Joka toinen päivä tai joka kolmas päivä. Kotona ollessani pyrin pitämään hiusten pesun minimissä, koska pesu kuivattaa hiuksia. Käytän hoitoainetta tai hiusnaamiota aina pesun jälkeen. Leikkaan hiuksista huonot latvat 3 kertaa vuodessa tarpeen tullen. Syö monipuolisesti ja terveellisesti. Pidän hiukset letillä yöllä ja päivisin annan hiusten aina olla auki jottei ne alkaa katkeilla. Hiukset harjaan vain Tangle Teezerillä. Mulla se toimii, mutta kaikki eivät ole samaa mieltä. Kannattaa kokeilla. Saunaan mennessä kiedon aina pyyhkeen hiusten ympärille suojaamaan kuumuudelta. Siinä kaikki mun hiusten kasvatuksen eri vaiheet :) tsemppiä sullekin !

    • ihan humpuukia on
      • Mimmu120

        Oletko itse kyseistä tuotetta testannut? Kokemuksiahan AP pyysi, eikä omia mielipiteitä.


      • Roponennnnnnnn
        Mimmu120 kirjoitti:

        Oletko itse kyseistä tuotetta testannut? Kokemuksiahan AP pyysi, eikä omia mielipiteitä.

        Ei todellakaan ole humpuukia. Niinhän se on, että joillakin toimii, ja joillakin ei. Itse olen yksi niistä, joilla TOIMII. Nyt puolenvuoden päästä tuotteen ostosta olkapituiset hiukseni ovat kasvaneet 10cm. Believe or not ! Ennen hiuksentynkäni ei kasvanut mihinkään suuntaat. Paksummat ja paremmankuntoisetkin ovat. Suosittelen ehdottomasti kaikille hiustenkasvattajille. Aion ostaa Piimaxia jatkossa edelleen ja kasvattaa pitkän tähtäimen kanssa puoleen selkään asti. Kuulostaa mahdottomalta mutta aina saa haaveilla.


      • Eläinbiotiinia <33
        Roponennnnnnnn kirjoitti:

        Ei todellakaan ole humpuukia. Niinhän se on, että joillakin toimii, ja joillakin ei. Itse olen yksi niistä, joilla TOIMII. Nyt puolenvuoden päästä tuotteen ostosta olkapituiset hiukseni ovat kasvaneet 10cm. Believe or not ! Ennen hiuksentynkäni ei kasvanut mihinkään suuntaat. Paksummat ja paremmankuntoisetkin ovat. Suosittelen ehdottomasti kaikille hiustenkasvattajille. Aion ostaa Piimaxia jatkossa edelleen ja kasvattaa pitkän tähtäimen kanssa puoleen selkään asti. Kuulostaa mahdottomalta mutta aina saa haaveilla.

        Mulla on toiminut hyvin Biotiini Forte. Se on itseasiassa eläintein biotiinivalmiste, mutta hiukset ovat kasvaneet hurjaa vauhtia. Tuota Piimaxia en oo kokeillut, mut jos se ei sulla toimi, osta ihmeessä Biotiini Fortea ! Puoleen selkään tällä hetkellä hiukseni. Ne on paksuuntuneetkin kivasti.


      • Huono tuuri ............
        Eläinbiotiinia <33 kirjoitti:

        Mulla on toiminut hyvin Biotiini Forte. Se on itseasiassa eläintein biotiinivalmiste, mutta hiukset ovat kasvaneet hurjaa vauhtia. Tuota Piimaxia en oo kokeillut, mut jos se ei sulla toimi, osta ihmeessä Biotiini Fortea ! Puoleen selkään tällä hetkellä hiukseni. Ne on paksuuntuneetkin kivasti.

        Mulla ei toiminut sitte yhtää. Tietysti vaa tätä mun tuuria .. Mulla on olkapäihin hiukset, ja haluisin siihen lapaluihin asti nyt aluksi. Hiustenlähtö kyllä lakkas samantien ku ostin piimaxia, mut kasvus en huomannut mitään eroo. En taida ostaa toiste. Kokeilen tuota Biotiini Fortea !


      • nmmnnnn
        Roponennnnnnnn kirjoitti:

        Ei todellakaan ole humpuukia. Niinhän se on, että joillakin toimii, ja joillakin ei. Itse olen yksi niistä, joilla TOIMII. Nyt puolenvuoden päästä tuotteen ostosta olkapituiset hiukseni ovat kasvaneet 10cm. Believe or not ! Ennen hiuksentynkäni ei kasvanut mihinkään suuntaat. Paksummat ja paremmankuntoisetkin ovat. Suosittelen ehdottomasti kaikille hiustenkasvattajille. Aion ostaa Piimaxia jatkossa edelleen ja kasvattaa pitkän tähtäimen kanssa puoleen selkään asti. Kuulostaa mahdottomalta mutta aina saa haaveilla.

        Hius kasvaa 1-2 cm kuukaudessa ja 6kk:ssa se tekee 6-12cm

        Eli itse tuote ei hiuksiasi kasvattanut, koska siinä ei ole mitään, mikä kasvattaisi hiuksia.

        Välillä hiukset ovat lepovaiheessa ja eivät kasva yhtään.

        Hiusten kasvua ei itse voi mitata, vaan parturisi voi sen kertoa.

        Híus venyy kanssa ja märkä hius vielä enemmän.

        Ennenvanhaan kosteusmittareissa oli hius, koska se venyy kosteudessa ja kutistuu kuivuudessa.

        Eli myös ilmankosteus vaikuttaa hiusten pituuteen.

        Ja se on satavarma, että kalkki ei kasvata hiusta yhtään.

        "Olen jo aiemmin varoittanut tarpeettomasta kalsiumlisien käytöstä, koska se on tutkimuksissa yhdistetty suurempaan sydäninfarktiriskiin. Nyt tuoreessa tutkimuksessa kalsiumlisien käyttö yhdistyi lisäksi aivojen leesioihin (vaurioihin). Ne voivat lisätä aivohalvauksen, kognitiivisen tason laskun ja Alzheimerin taudin riskiä.
        Näkemykseni on, että kalsiumlisiä ei pitäisi käyttää, jos kalsiumia saadaan riittävästi ruokavaliosta. Riittävä saanti on 800 mg päivässä. Käytännössä se merkitsee ruokavaliota, joka sisältää kaksi annosta maitotuotteita päivässä."

        https://www.facebook.com/suomenterveysravinto/posts/438835336260709?stream_ref=1


      • ihan humpuukia on
        Mimmu120 kirjoitti:

        Oletko itse kyseistä tuotetta testannut? Kokemuksiahan AP pyysi, eikä omia mielipiteitä.

        Olen ja ei auttanut hiuksiin sen enempää kuin kynsiinkään.

        Tein kokonaisruokavalioremontin, niin vaivat läks.


      • Roponennnnnnnn
        ihan humpuukia on kirjoitti:

        Olen ja ei auttanut hiuksiin sen enempää kuin kynsiinkään.

        Tein kokonaisruokavalioremontin, niin vaivat läks.

        Joillakin toimii, joillakin ei, ja minun hiukseni kasvavat kuukaudessa normisti n. 0,5 senttiä, ja sitä tekään ette voi kieltää. Tuotteen käytön aloittamisen jälkeen kasvuvauhti on huomattavasti kiihtynyt. Teitä itseänne vain harmittaa, kun ei hiukset kasva, niin ei tarvitse minun iloani tulla pilaamaan.


      • nmmnnnn
        Roponennnnnnnn kirjoitti:

        Joillakin toimii, joillakin ei, ja minun hiukseni kasvavat kuukaudessa normisti n. 0,5 senttiä, ja sitä tekään ette voi kieltää. Tuotteen käytön aloittamisen jälkeen kasvuvauhti on huomattavasti kiihtynyt. Teitä itseänne vain harmittaa, kun ei hiukset kasva, niin ei tarvitse minun iloani tulla pilaamaan.

        Millä mittailet hiustesi kasvua?

        Sitä kun ei voi ite edes mitata.


      • Anonyymi
        ihan humpuukia on kirjoitti:

        Olen ja ei auttanut hiuksiin sen enempää kuin kynsiinkään.

        Tein kokonaisruokavalioremontin, niin vaivat läks.

        Olen syönyt vuosia kyseistä tuotetta, niin mulla on hiukset ja kynnet kasvaneet reippaasti aina. Sitä pitää syödä pitkään. Ei ne tulokset näy muutamassa päivässä.


    • Paksu tukka nyt

      Priorin on toiminut minulla ja hiukset ovat paksuuntuneet puolella. Tosin olen myös VHH-ruokavaliolla eli en syö huonoja hiilareita, sokeria, viljoja. Suosin luonnollisia ravoja. Kumpi sitten lie vaikuttanut...

      • Paksu tukka nyt

        Ei ravoja, vaan rasvoja. :)
        Kastelen myös hiukseni tai siis päänahkani joka aamu ja pesen hiukset noin 2-3 kertaa viikossa.

        Olen huomannut, että tuo hiuspohjan huuhtelu aamuisin pelkällä vedellä tekee hyvää myös hiuksille. Se kosteuttaa ja hiuspohjasta erittyvä rasva levittyy myös kohtuullisessa kokoonpanossa latvoihin asti, eikä jää klimppinä hiuksen tyveen?


      • Longhair <3
        Paksu tukka nyt kirjoitti:

        Ei ravoja, vaan rasvoja. :)
        Kastelen myös hiukseni tai siis päänahkani joka aamu ja pesen hiukset noin 2-3 kertaa viikossa.

        Olen huomannut, että tuo hiuspohjan huuhtelu aamuisin pelkällä vedellä tekee hyvää myös hiuksille. Se kosteuttaa ja hiuspohjasta erittyvä rasva levittyy myös kohtuullisessa kokoonpanossa latvoihin asti, eikä jää klimppinä hiuksen tyveen?

        Mitä se Priorin mahtaa maksaa ja mistä sitä saa ?


      • Hiusten kasvua EI vo

        Mulla myös viljaton ruokavalio kasvatti hiukset ja paksuunnutti.

        pillerit ei auttaneet ja ovat sisällöltään aika arvelluttavia


    • nmmnnnn

      Priorin maksaa 40 euroo kuukaudessa on on täyttä humpuukia.

    • 1785

      Heippa! Olen syönyt tuota Piimax-tuotetta ja se toimii. Olen ollut pitkähiuksinen jo vuosia. Nyt olen lonkan leikkausjonossa ja lääkekuurit ovat ohentaneet ja syöneet hiuksiani. Ostin apteekista Leaderin vahvaa piimaata 300 tabletin purkin, koska se oli niin edullista, alle 7 euroa. Purkin pohja näkyy melkein ja uutta hiusta pukkaa kiihtyvällä vauhdilla, siis toimii myös tämä tuote.

      • Longhair <3

        Entä Piimax c Biotiini ? Onko kokemuksia ?


      • paksutukkanen
        Longhair <3 kirjoitti:

        Entä Piimax c Biotiini ? Onko kokemuksia ?

        Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin 0. Ne joille ne ovat auttaneet vain pitävät niistä niin kovaa meteliä että kaikki luulevat että niillä on hyväkin teho.

        Jos biotiini kasvattaa hiusta, niin todellakin se on vain pillerin syöjän subjektiivinen kokemus, koska, jos oikeasti olisi biotiinista puutetta, niin olis paljon muistakin ravintoaineista ja tällöin koko terveys olisi vaakalaudalla ja hiusten kasvatus ihan toisessa vaakakupissa.


      • Vinkkejä
        paksutukkanen kirjoitti:

        Voit todellakin kokeilla kaikenlaisia lisäravinne juttuja, mutta niiden vaikutus usein on minimaalinen tai täysin 0. Ne joille ne ovat auttaneet vain pitävät niistä niin kovaa meteliä että kaikki luulevat että niillä on hyväkin teho.

        Jos biotiini kasvattaa hiusta, niin todellakin se on vain pillerin syöjän subjektiivinen kokemus, koska, jos oikeasti olisi biotiinista puutetta, niin olis paljon muistakin ravintoaineista ja tällöin koko terveys olisi vaakalaudalla ja hiusten kasvatus ihan toisessa vaakakupissa.

        Mulla ainakin on Piimax c biotiini auttanut. Oon syönyt sitä nyt 2 kk ja hiukset ovat 6cm pitemmät. Toki mulla on muitakin hiusten kasvatus keinoja, kuten hieron päänahkaa, juon paljon vettä, suojaan hiukset saunaan mennessä pyyhkeellä, oon vähentänyt hiustenpesua, käytän ulos mennessä UV-suojasuihketta kun aurinko paistaa, pesen hiukset kylmällä vedellä ja teen silloin tällöin kananmuna hoidon hiuksille.


      • olet trollaaja
        Vinkkejä kirjoitti:

        Mulla ainakin on Piimax c biotiini auttanut. Oon syönyt sitä nyt 2 kk ja hiukset ovat 6cm pitemmät. Toki mulla on muitakin hiusten kasvatus keinoja, kuten hieron päänahkaa, juon paljon vettä, suojaan hiukset saunaan mennessä pyyhkeellä, oon vähentänyt hiustenpesua, käytän ulos mennessä UV-suojasuihketta kun aurinko paistaa, pesen hiukset kylmällä vedellä ja teen silloin tällöin kananmuna hoidon hiuksille.

        Huijaat vaan.

        Aurinko ei heikennä hiusten kasvua.

        Veden juonti ei lisää hiusten kasvua.

        Päänahka ei tarvitse hieroa.

        Hius venyy, joten et pysty sitä itse mittaamaan.


      • Ilonpilaaja
        olet trollaaja kirjoitti:

        Huijaat vaan.

        Aurinko ei heikennä hiusten kasvua.

        Veden juonti ei lisää hiusten kasvua.

        Päänahka ei tarvitse hieroa.

        Hius venyy, joten et pysty sitä itse mittaamaan.

        Onko se sinulta pois jos joku on tyytyväinen hiustensa kasvuun ?


      • Idiootti.......
        Ilonpilaaja kirjoitti:

        Onko se sinulta pois jos joku on tyytyväinen hiustensa kasvuun ?

        Tiedoksesi, että päänahkaa täytyy hieroa, jotta verenkierto parantuu päässä ja hiukset lähtee kasvuun.


      • Taidat itse trollata
        Idiootti....... kirjoitti:

        Tiedoksesi, että päänahkaa täytyy hieroa, jotta verenkierto parantuu päässä ja hiukset lähtee kasvuun.

        Mittaan hiustenkasvua juurikasvustani, joten tunge turpasi.


      • Ei aurinkoa
        Taidat itse trollata kirjoitti:

        Mittaan hiustenkasvua juurikasvustani, joten tunge turpasi.

        Aurinko vahingoittaa ja kuivattaa hiusta UV-säteilyn vuoksi.


      • olet trollaaja
        Idiootti....... kirjoitti:

        Tiedoksesi, että päänahkaa täytyy hieroa, jotta verenkierto parantuu päässä ja hiukset lähtee kasvuun.

        "Tiedoksesi, että päänahkaa täytyy hieroa, jotta verenkierto parantuu päässä ja hiukset lähtee kasvuun."

        Kyllä siellä veri kiertää ilman hierontaakin.

        Typeryys ihmisen tyhmentää.


      • olet trollaaja
        Ei aurinkoa kirjoitti:

        Aurinko vahingoittaa ja kuivattaa hiusta UV-säteilyn vuoksi.

        "Aurinko vahingoittaa ja kuivattaa hiusta UV-säteilyn vuoksi."

        Eiköhän tuo aurinko ole möllöttänyt hiukan kauemmin tuolla taivaalla kuin on ihmisiä ollut ja kaikilla kasvaa tukka.

        Toki sitä voi pitää hattua tai huivia päässään koko kesän, jos haluaa. Onhan siitä jo kokemusta, kun koko talvi on kuljettu pipo päässä.


      • olet trollaaja
        Taidat itse trollata kirjoitti:

        Mittaan hiustenkasvua juurikasvustani, joten tunge turpasi.

        "Mittaan hiustenkasvua juurikasvustani, joten tunge turpasi."

        Vastaustyylistäsi jo näkee, että olet vain nettikiusaaja.

        Sulla mikään hius kasva sen enempää kuin muillakaan.


      • olet trollaaja
        Ilonpilaaja kirjoitti:

        Onko se sinulta pois jos joku on tyytyväinen hiustensa kasvuun ?

        "Onko se sinulta pois jos joku on tyytyväinen hiustensa kasvuun ? "

        Ei. Mutta on todella typerää tulla tänne valehtelemaan, että se kasvaa jollain pillerin voimalla tai hieromalla.


      • Älä jaksa
        olet trollaaja kirjoitti:

        "Onko se sinulta pois jos joku on tyytyväinen hiustensa kasvuun ? "

        Ei. Mutta on todella typerää tulla tänne valehtelemaan, että se kasvaa jollain pillerin voimalla tai hieromalla.

        En väittänyt, etteikö hius kasva jos aurinko sitä vahingoittaa. Aurinko kuivattaa latvoja ja pituuksia, joten aina kun leikkaat auringon vahingoittamat latvat pois, kovalla vaivalla kasvatettu hius katoaa kuin tuhka tuuleen.


      • Vitamiininpuute
        Älä jaksa kirjoitti:

        En väittänyt, etteikö hius kasva jos aurinko sitä vahingoittaa. Aurinko kuivattaa latvoja ja pituuksia, joten aina kun leikkaat auringon vahingoittamat latvat pois, kovalla vaivalla kasvatettu hius katoaa kuin tuhka tuuleen.

        Joillakin on voinut olla puutetta jostain vitamiinista, ja sen takia hiusten kasvu on lakannut. Kun hän on ottanut kyseistä vitamiinia ravintolisänä, on hiukset voineet lähteä kasvuun. Joten älä viitsi tulla tänne haukkumaan muita valehtelijoiksi, jos itselläsi ei ole parempaakaan asiaa.


      • Opettele lukemaan
        Vitamiininpuute kirjoitti:

        Joillakin on voinut olla puutetta jostain vitamiinista, ja sen takia hiusten kasvu on lakannut. Kun hän on ottanut kyseistä vitamiinia ravintolisänä, on hiukset voineet lähteä kasvuun. Joten älä viitsi tulla tänne haukkumaan muita valehtelijoiksi, jos itselläsi ei ole parempaakaan asiaa.

        Tokihan se veri siellä päässä kiertää, mutta aina on parantamisen varaa. Ja en nytkään väittänyt, että ei veri kiertäisi ilman hierontaa.


      • olet trollaaja
        Vitamiininpuute kirjoitti:

        Joillakin on voinut olla puutetta jostain vitamiinista, ja sen takia hiusten kasvu on lakannut. Kun hän on ottanut kyseistä vitamiinia ravintolisänä, on hiukset voineet lähteä kasvuun. Joten älä viitsi tulla tänne haukkumaan muita valehtelijoiksi, jos itselläsi ei ole parempaakaan asiaa.

        Minkään yksittäisen ravintoaineen puutos EI heikennä hiusten kasvua.

        Hiukset kasvaa sitä tahtia kun ne kullakin kasvaa, kun kokonaisravitsemus on kohdallaan ja on muutenkin terve.

        Päänahan verenkiertoa lisäämällä ei hius kasva sen nopeampaa kuin muutenkaan.

        Hiusten kasvu noudattaa sykliä, jonka pituus on lapsilla jopa 6–7 vuotta, myöhemmässä keski-iässä enää 6–12 kuukautta ja tästä syystä hiukset eivät kasvakaan esim. olkapäätä pidemmiksi.


      • Labrakokeisiin
        Vitamiininpuute kirjoitti:

        Joillakin on voinut olla puutetta jostain vitamiinista, ja sen takia hiusten kasvu on lakannut. Kun hän on ottanut kyseistä vitamiinia ravintolisänä, on hiukset voineet lähteä kasvuun. Joten älä viitsi tulla tänne haukkumaan muita valehtelijoiksi, jos itselläsi ei ole parempaakaan asiaa.

        On hirveän vaikea onnistuneesti diagnosoida itsellään tiettyä ravintoaineen puutosta. Realistisin ravintoaineen puutos on D-vitamiinin puutos, siitä kärsii lähes jokainen, jollei käytä lisäravinteita. Kaikki muut puutokset pitäisikin sitten todeta lääkärissä. Imeytymishäiriön tai vegaaniruokavalion johdosta osa ihmisistä kärsii B12-vitamiinin puutoksesta, joka on hoitamattomana hyvinkin vaarallinen tila. Osa naisista voi kärsiä myös raudanpuutteesta, mutta sekin pitää todeta verikokeella, sillä liiallinen raudansaanti on haitallista.

        Eiköhän yhä edelleenkin päde se totuus, että hyvästä perusruuasta terve ihminen saa kaiken tarvitsemansa (riittävää D-vitamiinia lukuunottamatta). On olemassa ihmisiä, jotka eivät syö lainkaan normaalia ruokaa, vaan elävät nk. kliinisten ravintoainevalmisteiden varassa. Kuten nieluhalvauspotilaat, joilla on ruokintaletku suoraan vatsanpeitteiden läpi. Siltikin ilman mitään piimaavalmisteita heillä voi olla hyvinkin vahvat hiukset, riippuen yksilöllisestä perimästä. (Usein epilepsialääkkeiden käyttäjillä karvat kasvavat hyvin.)


      • elintavat.
        Labrakokeisiin kirjoitti:

        On hirveän vaikea onnistuneesti diagnosoida itsellään tiettyä ravintoaineen puutosta. Realistisin ravintoaineen puutos on D-vitamiinin puutos, siitä kärsii lähes jokainen, jollei käytä lisäravinteita. Kaikki muut puutokset pitäisikin sitten todeta lääkärissä. Imeytymishäiriön tai vegaaniruokavalion johdosta osa ihmisistä kärsii B12-vitamiinin puutoksesta, joka on hoitamattomana hyvinkin vaarallinen tila. Osa naisista voi kärsiä myös raudanpuutteesta, mutta sekin pitää todeta verikokeella, sillä liiallinen raudansaanti on haitallista.

        Eiköhän yhä edelleenkin päde se totuus, että hyvästä perusruuasta terve ihminen saa kaiken tarvitsemansa (riittävää D-vitamiinia lukuunottamatta). On olemassa ihmisiä, jotka eivät syö lainkaan normaalia ruokaa, vaan elävät nk. kliinisten ravintoainevalmisteiden varassa. Kuten nieluhalvauspotilaat, joilla on ruokintaletku suoraan vatsanpeitteiden läpi. Siltikin ilman mitään piimaavalmisteita heillä voi olla hyvinkin vahvat hiukset, riippuen yksilöllisestä perimästä. (Usein epilepsialääkkeiden käyttäjillä karvat kasvavat hyvin.)

        Vain alle 10 % suomalaisista syö vähintään 500 grammaa kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja päivässä. Osa ei lainkaan ja loput siltä väliltä.

        Niin onko ihme, että hiuksetkaan ei kasva?


      • Anonyymi
        Vitamiininpuute kirjoitti:

        Joillakin on voinut olla puutetta jostain vitamiinista, ja sen takia hiusten kasvu on lakannut. Kun hän on ottanut kyseistä vitamiinia ravintolisänä, on hiukset voineet lähteä kasvuun. Joten älä viitsi tulla tänne haukkumaan muita valehtelijoiksi, jos itselläsi ei ole parempaakaan asiaa.

        60v. nainen sanoi hiukset alkoi kasvaa kun joka päivä otti 1 c-vitamini poretapletin.Noista kaupan ja aptekin silkoni.Toinen ystäväni osti.Sanoi tulee vaan tabletista oksettava olo. Antoi ne minulle,sama asia oli 1-2vikon kulutta oksetti huono olo. Ihmiset erinlaisia ja kaikki vaikutaa ihmisisä erin lailla . Perusruoka.Vihanekset juurekeset marjat,kohtudella hedelmiäSokeri maketusaineet pois.Jo alkaa hiukset iho voida hyvin.


    • Lyhyttylleröinen

      Olen luonnostani kudostyypiltäni hauras (heikot hiukset ja kynnet, herkkä iho). Olen käyttänyt Piimax-tuotteita ensin nuorena ja nyt uudelleen söin sitkeästi pari purkkia yhteen menoon. Ei mitään vaikutusta.

      Tässä kerätyt tiedot eivät välttämättä ole millään tavoin luotettavia. Ihminen ei ehkä huomaa, että hänen elämäntavoissaan on voinut tapahtua jotain muuta, josta kehitys johtuu, vaikka on samanaikaisesti syönyt jotain ravintolisää.

      Sekä kynsien että hiuksien kasvussa on myös vuodenaikaista vaihtelua. Talvi kuivattaa kynsiä (poistaa luonnollisia rasvoja), jolloin kynnet ovat hauraammat. Itse olen saanut kasvatettua pitkät kynnet kesällä. Talvella se ei onnistu. Tosin pitkät kynnet ovat niin epäkäytännölliset, etten enää välitä. Ja niin ovat pitkät hiuksetkin epäkäytännölliset (tosin en tarkoita, etteivätkö muut saisi kasvattaa, itse en vaan koe tarpeelliseksi).

    • 3+3

      Jos syöt liian vähän, keho suuntaa käytössä olevan energian keskeisten toimintojen kuten sydämen ja aivojen käyttöön. Tuolloin hiukset eivät saa tarpeeksi ravintoa ja ne alkavat voida huonosti. Hiusten hyvinvoinnin vuoksi on tärkeää syödä terveellisesti ja erityisesti proteiinipitoisesti. Sisällytä ruokavalioosi esimerkiksi kalaa, kanaa, linssejä ja papuja. Hiuksethan koostuvat pääasiassa proteiinista.

      Tietyt hormonivalmisteet ja lääkkeet (esimerkiksi mieliala- ja jotkut verenpainelääkkeet) voivat häiritä hiusten normaalia kasvua ja esimerkiksi pudottaa niitä ennenaikaisesti, vaikka uusia ei vielä kasva. Lääkäriltä voi kysyä vaihtoehtoisia lääkkeitä, jos kärsit liiallisesta hiustenlähdöstä.

    • Anonyymi

      EI kasvaneet ei vahvistunet! Vasta kun opetelin syömään oikeaa kotiruokaa. Marjoja,vihaneksia,sipuleita,jureksia.perunaa.jne. Jätin pois kaiken misä sokerit ja keinotekoiset maketusaineet. Jo alkoi hiukset kasvaa kuin kynnet vahvistuu ja väri tuli kasvoihin,kalpeus katosi. Kuin 10kg lähti painosta 1 vuodessa.Ruoka rytmillä.joka jatkuu lopun elämän.Samoin hyötyliikunta. Ei koskaan hissiä enää.Ei rullaportaita. Voin henkisesti ja rumilisesti hyvin. Katson myös aina hiusten shampooit,pesuainet ymm. Ei lisätty silkon. Joka on myrkkyä hiuksille / iholle. Silikonia käytetään tuotteiden rakenteen kestävytee,esim tuoksun ja väri ymm. Surenuslasi mukaan kemppari osastoille kun ostat hius,vartalo tuoteita. Näet jos lukee silikon. en muista lyhennys. Väistät ne tuoteen voi hiukset ihokin hyvin ja syöt aamiainen lounas. välpala, illalinen, iltapala.Alat voimaan hyvin uloisesti ja sisäisesti.

    • Anonyymi

      Mä juon piimää ja maitoa reippaasti. Kynnet tuntuvat kasvavan liiankin nopeasti.

    • Anonyymi

      Subliminalit YouTubessa kuuntelen niitä omalta kanavaltani testausmielessä omalta kanavaltani .siellä on vaikka mitä . Hiusten kasvatusta , kynsien ja kauneusjuttuja .. testaan niitä saa nähdä mitä tapahtuu .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe