25 ja löysä erektio

okei ekaks oon aika kaua runkkaillu jotain siitä asti ku pääsin armeijasta eli noin 5 vuotta. sillo alkuaikoina penis oli iso ja jäykkä.. sittemmin olen ruvennut käyttämään masennuslääkkeitä ja psykoosilääkkeitä, kun en saanu työtä enkä tyttöystävää ja masensi.

kun lääkäri määräs mulle zypadhera injectiota nii huomasin et penis oli runkatessa tunnoton ja löysä, siitä on noin 1,5 vuotta kun käytin sitä. on ollu siis aika siitä ku lopetin lääkkeen.

no erektiohäiriö on vaa ajan kaa pahentunu.. nykysi kestä vähintää runkatessa 30min ja terska on aina löysä..


epäilen että tyttöystäväni jätti minut koska seksi kanssa oli huonoa kyseisestä vaivasta johtuen. kerran jopa minulla ei seisonut ollenkaan!

asia on minusta hirveän masentava ja on saanut kys. alaistamaan jumalan olemassa olon, koska olen kokoajan ollut uskossa. haluaisin juuri olla pitkässä ja tyydyttävässä parisuhteessa mutta se ei onnistu jos seksielämää ei ole ja olen vasta näin nuori ja seksisuhteita on ollut vain yksi.
112978
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

tilanne että tuo vaatii pullon kirkasta päivässä, se parantaa kaikki vaivat..

Äänestä

Mitä sitten teit ennen armeijaa! Et lauennut ollenkaan vai?

Äänestä
  • en runkannu ollenkaa :

    Äänestä

Isoilla vehkeillä on tapana olla aina vähän velttoja. Kovia niistä tulee harvoin ja silloinkin niitä pitää imeä ja hyväillä pitkään.

Sinulla ehkä suurempi ongelma ovat nuo masennuslääkkeet. Tuntuu että lääkäri on antanut niitä liian helposti. Ne ovat voimakkaita hormooneja jotka vaikuttavat aivojen toimintaankin. Ja siksi varmasti myös erektioon. Ne leikkaavat kaikki ääripään tuntemukset pois.

Ihan ensimmäiseksi jätä masenuslääkkeet. Vähennät 10% viikossa, ei 20% tai 25% kuten läkärit neuvovat. Ja sen jälkeen opettelt elämään sen kanssa jos et saa naista. Jossain vaiheessa kun olet sinut itsesi kanssa, itsevarmuus näkyy sinusta ulospäin ja naisia on tyrkyllä pilvin pimein.

Ja entäs seksi sitten... Se on rakkauden jatke. Ei sinänsä harrastettava irtosuhde.

Äänestä

Kun aivojen välittäjäaineet heittää häränpyllyä, voi itse heittää hyvästit erektiolle ja haluille. Dopamiini on tärkeä erektiolle ja haluille. Serotoniini mitä pyritään usein lisäämään mielialalääkkeillä on sitten taas vastakohta, eli kuolettaa erektion ja halut. Sitten on muitakin välittäjäaineita toki, nekin vaikuttaa osin haluihin ja kykyihin.

Ennen mielialalääkkeitä kannattaisi aina ensiksi pitää pidempi tauko runkkailusta, ja laittaa ravinto, elintavat kondikseen. Jos sitten ei asiat tunnu paremmilta, niin sitten ehkä.

(huomaa, että liika runkkailu pitää aivojen dopamiinit pohjalukemissa (liika prolaktiini aiheuttaa), siitä voi seurata masennusta, erektio- yms ongelmia)

Mielialalääkkeiden kanssa pitää aina toimia varovaisesti, eikä lopettaa varsinkaan seinään käyttöä. Pahimmillaan voi tulla pysyviä ongelmia elimistöön (käytöstä tai lopettamisesta), tai ehkäpä pahin on mahdollisuus kuolla, vaikkakin se on hyvin pieni todennäköisyys.

Toivottavasti asiat muuttuvat paremmiksi!

Äänestä

Hei eevertti aloittaja, voinko meilata sulle? Sama tilanne itsellä.

Äänestä
  • meilaa vaikka tuohon riki_88(at)jippii.fi

    Äänestä

  • eeverrtti kirjoitti:

    meilaa vaikka tuohon riki_88(at)jippii.fi

    Kuule eeverti,mulla oli sama ongelma ja löysin ratkaisu netissä,eli venytys tekniika auta hyvin,minä venytän kulli joka aamu noin kymmenen minuuti ja olen nyt tehnyt sitä puoli vuotta ja kyllä seisoo,sinä kun kirjoitit että iso ej seisoo kunnon niin olet väärässä,kun aloitin venyttäminen kulli oli 17cm pitkä ja nytt 18,5 cm silti seisoo kun rautakanki.

    Äänestä

Ensiksi pahoittelen noiden muutaman 10 vuotiaan vastaajjan puolesta. Mutta itsellä kävi myös avioliitossa eräässä vaiheessa samoin. Mutta apua on saatavissa kunhan menet rohkeasti lääkäriin. Ps. Jos nainen jättää ton takia niin ei ollut sun arvoi

Äänestä
  • Ei oikein ole rahaa lääkäriin :( En tajua Jumalaa, koska olin ihan varma sen olemassa olosta, mutta miksi Jumala TAHTOO etten voi harrastaa seksiä viimeinkin kun olisi naisia tarjolla? Onko jumala tosiaan niin ivallinen?

    Olen tosi huolissaan tilanteestani kun penis veltostuu niin nopeasti. :( ja runkkaamisessa menee yhä puolisen tuntia. Olen ollut jo 2 yhden illan jutuissa ja kummallakaan kerralla minulla ei seisonut lainkaan naisen olessa edessäni. Runkkaaminen muutenkin ei tunnu miltään ja sattuu vähän kun pitää niin kauan rassata penistä. Ainut pieni tunne on ennen laukeamista ja laukeamisen aikana. :/ ja lisäksi jalat tärisevät runkkauksen ja seksin aikana.

    Äänestä

SSRI ja SNRI lääkkeet ovat pahimpia aiheuttamaan erektiohäiriöitä ja muita sellaisia ongelmia. Suosittelen että kokeilet Brintellixiä max 10 mg annoksella. Myös Antipsykootit aiheuttavat erektiohäiriöitä (ja paljon muita haittoja). Suosittelen että vaihdat sen injektion pois, koska ne ovat pahimpia aiheuttamaan haittoja. Mielestäni esim. Rxulti ja Latuda eivät ole niin pahoja aiheuttamaan tämmöisiä haittoja (mutta muita haittoja myös niistä lääkkeistä tulee).

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


eeverrtti kirjoitti:

okei ekaks oon aika kaua runkkaillu jotain siitä asti ku pääsin armeijasta eli noin 5 vuotta. sillo alkuaikoina penis oli iso ja jäykkä.. sittemmin olen ruvennut käyttämään masennuslääkkeitä ja psykoosilääkkeitä, kun en saanu työtä enkä tyttöystävää ja masensi.

kun lääkäri määräs mulle zypadhera injectiota nii huomasin et penis oli runkatessa tunnoton ja löysä, siitä on noin 1,5 vuotta kun käytin sitä. on ollu siis aika siitä ku lopetin lääkkeen.

no erektiohäiriö on vaa ajan kaa pahentunu.. nykysi kestä vähintää runkatessa 30min ja terska on aina löysä..


epäilen että tyttöystäväni jätti minut koska seksi kanssa oli huonoa kyseisestä vaivasta johtuen. kerran jopa minulla ei seisonut ollenkaan!

asia on minusta hirveän masentava ja on saanut kys. alaistamaan jumalan olemassa olon, koska olen kokoajan ollut uskossa. haluaisin juuri olla pitkässä ja tyydyttävässä parisuhteessa mutta se ei onnistu jos seksielämää ei ole ja olen vasta näin nuori ja seksisuhteita on ollut vain yksi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu