Pelaan kännykällä tätä freeplay versiota ja mietin, et voiko siinä mennä naimisiin tai edes seurustella? Ja jos voi, niin miten? Kiitos avusta!
The sims freeplay, miten voi mennä naimisiin?
6
299
Vastaukset
- Anna anteeksi877
Kyllä siinä voi mennä, mutta se vaihtoehto tai edes seurustelu vaihtoehto, tulee erään tehtävän mukana. Kun sen suorittaa, niin silloin romanttiset vaihtoehdot tulevat auki tai jotain :D
- Pkt
Mikkä tehtävä pitää tehdä?
- Jokupelaaja1123
Miten pystyn läpäisemään tehtävän nimeltä 'inspire two sims'? Pelaan Ipadillä
- jotain...
Mun tietääkseni se tarkoittaa, että simin kaikki tarpeet on täytetty (kaikki pikku palkit vihreinä).
- vilmusla
Miten voi päästä siit best friendistä eteenpäin oon kokeillu laikkee
- tipit
sitä minäkin olen miettinyt. olen netistä ettiny paljon apua mutta missään keskustelupalstalla ei sanota että miten voi saada vauavan miten seurustella. Juu tiedän että pitää tehä se tehtävä mut kertokaa, mitä mun pitää tehä et saan sen tehtävän tehtyy??!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761