Pelaan kännykällä tätä freeplay versiota ja mietin, et voiko siinä mennä naimisiin tai edes seurustella? Ja jos voi, niin miten? Kiitos avusta!
The sims freeplay, miten voi mennä naimisiin?
6
247
Vastaukset
- Anna anteeksi877
Kyllä siinä voi mennä, mutta se vaihtoehto tai edes seurustelu vaihtoehto, tulee erään tehtävän mukana. Kun sen suorittaa, niin silloin romanttiset vaihtoehdot tulevat auki tai jotain :D
- Pkt
Mikkä tehtävä pitää tehdä?
- Jokupelaaja1123
Miten pystyn läpäisemään tehtävän nimeltä 'inspire two sims'? Pelaan Ipadillä
- jotain...
Mun tietääkseni se tarkoittaa, että simin kaikki tarpeet on täytetty (kaikki pikku palkit vihreinä).
- vilmusla
Miten voi päästä siit best friendistä eteenpäin oon kokeillu laikkee
- tipit
sitä minäkin olen miettinyt. olen netistä ettiny paljon apua mutta missään keskustelupalstalla ei sanota että miten voi saada vauavan miten seurustella. Juu tiedän että pitää tehä se tehtävä mut kertokaa, mitä mun pitää tehä et saan sen tehtävän tehtyy??!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?496396Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894516- 514259
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243368- 2003058
- 402792
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132649törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202646- 1551599
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3271528