..siis joku "piirakka" käyttää mun langatonta nettiä ja hidastaa sen takia omaa ihan törkeesti kun avaan tuolta oma kone ja sieltä verkko niin siel se näkyy ja ku oon yrittäny avata sitä ni se tottakai kysyy käyttäjä tunnuksen ja salasanan..miten pääsen eroon tommosista tyypeistä plus oisko joku ohjelma tai joku mil pääsisin päin vastoin vähän kiusaa sitä..mä muistan joskus ainaki oli jotain ohjelmia mil pysty availee toisen cd.tä ja kirjottelee viestejä sen ruutuun yms...=)=)=) oisko mitään neuvoja?
JOKU KÄYTTÄÄ MUN KONETTA
4
296
Vastaukset
Ei kukaan voi käyttää wlaniasi jos siihen on laitettu WPA2 suojaus ja riittävän pitkä/hankala salasana jota et ole kertonut kenellekään.
- kosto4eva
no näemmä käyttää ja salasana on se pitkä numero/kirjain sarja mikä siinä oli ku laitoin ekan kerran modeemista langattomasti läppärin pleikan yms..
- mieyritin
kosto4eva kirjoitti:
no näemmä käyttää ja salasana on se pitkä numero/kirjain sarja mikä siinä oli ku laitoin ekan kerran modeemista langattomasti läppärin pleikan yms..
No muuta se käyttäjätunnus (joku muu kuin admin, vaihda myös userin asetukset) ja salasana (vähintään 15 merkkiä pitkä sisältäen skandeja, numeroita ja erikoismerkkejä kuten *,!,? jne...) tyyliin "Onko*Tämä*Hjuva_Sala5ana?" toiseen mieluimmin vain verkkopiuha kiinnitettynä reitittimeen, wifi pois päältä ja netti samaten (piuha seinästä irti).
Näin se toimii tai sitten on toimimatta.
- Vakoilijanuhrina10kk
Vakoiluohjelmia ei voi estää mitenkään, tälläkin koneella jokainen painallus tallentuu tällä hetkellä ja putsattu ja vaihdettu nettiä. Koko ajan tallennetaan tekstiä kuten tämäkin teksti.
Huomaat vakoilun kun kone ei tottele normaalisti, kirjoittaminen takkuaa, tulee outoja tallennuksia, kaikki nettisivustot tallentuvat taustalle.
Nyt en enää jaksa taistella näitä ihmisiä vastaan lukekoon vaikka kaikki P...t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1374654BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2043900- 2103132
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1092999Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main712813- 1191626
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok71579- 601306
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1391087