..siis joku "piirakka" käyttää mun langatonta nettiä ja hidastaa sen takia omaa ihan törkeesti kun avaan tuolta oma kone ja sieltä verkko niin siel se näkyy ja ku oon yrittäny avata sitä ni se tottakai kysyy käyttäjä tunnuksen ja salasanan..miten pääsen eroon tommosista tyypeistä plus oisko joku ohjelma tai joku mil pääsisin päin vastoin vähän kiusaa sitä..mä muistan joskus ainaki oli jotain ohjelmia mil pysty availee toisen cd.tä ja kirjottelee viestejä sen ruutuun yms...=)=)=) oisko mitään neuvoja?
JOKU KÄYTTÄÄ MUN KONETTA
4
283
Vastaukset
Ei kukaan voi käyttää wlaniasi jos siihen on laitettu WPA2 suojaus ja riittävän pitkä/hankala salasana jota et ole kertonut kenellekään.
- kosto4eva
no näemmä käyttää ja salasana on se pitkä numero/kirjain sarja mikä siinä oli ku laitoin ekan kerran modeemista langattomasti läppärin pleikan yms..
- mieyritin
kosto4eva kirjoitti:
no näemmä käyttää ja salasana on se pitkä numero/kirjain sarja mikä siinä oli ku laitoin ekan kerran modeemista langattomasti läppärin pleikan yms..
No muuta se käyttäjätunnus (joku muu kuin admin, vaihda myös userin asetukset) ja salasana (vähintään 15 merkkiä pitkä sisältäen skandeja, numeroita ja erikoismerkkejä kuten *,!,? jne...) tyyliin "Onko*Tämä*Hjuva_Sala5ana?" toiseen mieluimmin vain verkkopiuha kiinnitettynä reitittimeen, wifi pois päältä ja netti samaten (piuha seinästä irti).
Näin se toimii tai sitten on toimimatta.
- Vakoilijanuhrina10kk
Vakoiluohjelmia ei voi estää mitenkään, tälläkin koneella jokainen painallus tallentuu tällä hetkellä ja putsattu ja vaihdettu nettiä. Koko ajan tallennetaan tekstiä kuten tämäkin teksti.
Huomaat vakoilun kun kone ei tottele normaalisti, kirjoittaminen takkuaa, tulee outoja tallennuksia, kaikki nettisivustot tallentuvat taustalle.
Nyt en enää jaksa taistella näitä ihmisiä vastaan lukekoon vaikka kaikki P...t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080