Niin eli myydään kääpiöhamsterin (talvikon) poikasia syntynyt 7 kpl 10.9.04 kaikki poikaset ovat normaaleja. Emä: Viivi (normaali) Isä:Susa-Erma´s Danny (safiiri) poikaset asustelevat Ylihärmässä E-pohjanmaalla. Myydään rekisteröityinä ja hoito-ohjeen kera. mailaa jos kiinnostaa.
Myydään ihania talvikon poikasia!
8
413
Vastaukset
- lumilaikku
mailaileppa minulle paljonko on hintaa ja onko sinulla vielä talvikkoja?
[email protected] - nöpö
olisko sulla kuvia lähettää?? asun seinäjoella
- nöpö
ja vielä kysyisin et paljoko ois hintana???
- Hamsteri
on mulla kuvia ne löytyy www.geocities.com/marsula90 sieltä elukat sitten hamsterit ja sieltä viivi.
- Hamsteri
nöpö kirjoitti:
ja vielä kysyisin et paljoko ois hintana???
hinta on 12 eukkuu kun on rekattu
- nöpö
olis ylimääräistä häkkiä tai terraariota myynnis?
- Hamsteri
mulla on sellane muovinen laatikko joka on läpinäkyvä mutta siinä voi olla kummiskin kääpiöhamsteri. Mut siihen ei oo verkko kantta. Jos sua kiinnostaa ne hamsterinpoikaset niin mailaa mulle osoitteeseen [email protected]
- Hamsteri
jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä mailiin [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873587
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871423- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309974- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845