Mulla kun on nyt loppumassa tuo 2 vuoden sopimus tuosta viihde paketista ....siis kanavat on tullut netistä ja tallennukset hoituneet sitä kautta.
Kun tuo laki on muuttumassa loppuvuodesta että tulee pakolliset mainokset katsottavaksi...eli ei voi ohittaa niitä....eikä enään pysty hakemaan ohjelmia joita unohtui tallentaa...siis ei enään jatkuvaa tallennusta kaikilla peruskanavilla...kaikkea ne säätääkin!!...
Olen miettinyt että olisi tuon lain myötä aika palata takasin tallentavaan digiboxiin jossa sentään pystyy ohittamaan mainokset ja esim maksukanavia pystyy tallentamaan mitä mahdollisuutta netti-boxeissa ei ole.
Mikä siis olisi tämän hetken parhaita tallentavia hd digiboxeja kaapeliin jos nyt kohtuudella toimivia edes löytyy?? Vaikka liikkeissä sanotaan että digiboxit on menneen maailman hommia niin esim tuon uuden lain myötä monikin varmaan tulee siirtymään takaisin perinteiseen digiboxiin.
Mikä paras tallentava kaapelidigiboxi?
ironclad
1
2047
Vastaukset
- diga.
Panasonig Diga on paras mitä saa mutta siinäkin virheitä mm. kaksoistallennuksien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875