Perkule, kun tässä uudessa hienossa sähköpostissa ei ole täppää jolla torjua epätoivotut viestinlähettäjät. Nyt sähköpostiini tulee roskaviestejä noin 25/päivä. Eikö sinne nyt voisi saada pikatäppää, että eitoivottu lähettäjä?
Roskaposti
9
206
Vastaukset
- toimiii!!!!
lataa adBloc niin säästyt roskapostilta!!!!! :) siis jos windows xp!!??
- weer
ei ad bloc vaikuta roskapostiin ainakaan minulla
- ex oli parempi
Miksi tosiaan ei enää ole mahdollista ilman erillisiä ladattavia ohjelmia torjua näitä ei-toivottuja tuputtajia (ei ole xp:tä)????????????????????? Olis niiiiin kiva, että muutokset toisivat parannuksia eivätkä huononnuksia käytäjille..
Haluaa roskapostirobotin s-postiinkin!! - ex todella parempi
Roskapostin osalta uudistus aivan käsittämättömän surkea. Jos parannusta ei kuulu, vaihdan postini muualle! Miten on mahdollista, että nykyaikana "uudistetaan" näin onnettomasti?
- Puh pah
Olen kysynyt jo monta kertaa ylläpidolta miksi saapuneet postissa ei näy( 29.4 jälkeen) mitään mulle tulleita posteja ? Ei tule vastauksia, ei. Postia on lähetetty monestakin koneesta mutta eivät vaan tule perille näkyviin. Olen jo vaihtanut toiseen postiosoitteeseen mutta harmittaa kun ei voi vastata näkymättömiin posteihin. Onko muilla ollut samaa vaivaa?
- 10v käyttäjä, EX!
Minulle oli tullut 2 viikossa yli 460 roskapostia suomi24 postiini! Sen lisäksi kokio postiin ei meinaa millään edes päästä. Kiitti nyt oikeesti riitti, meni sähköposti lopullisesti vaihtoon.
- Roskasuodatin
Edellisestä postista tuttu roskapostin merkkaus olisi toivottava lisä myös tähän uuteen postiin.
- Roskasuodatin
On uudessa postissa nimellä postisuodatin asetus siinä saa torjuttua roskapostit.
Kävin tutkimassa posti ohjelman läpi. - Roskasuodatin
Roskasuodatin kirjoitti:
On uudessa postissa nimellä postisuodatin asetus siinä saa torjuttua roskapostit.
Kävin tutkimassa posti ohjelman läpi.Asetuksista löytyy postisuodatin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810