Tässä nyt on tullut katseltua tämän sivun kysymyksiä ja olen huomannut että sinun vastauksesi on tosi monessa (ja asiallisia sellaisia). Nyt kiinnostaakin että kuinka monta (noin) perhettä olet itse tehnyt Sims 2:een, kuinka paljon maksaa kallein talo jonka olet itse rakentanut, isoin palkka, ja isoin bonus jonka olet saanut. Siis ihan vaan mielenkiinnon vuoksi kysyn en kilpailun vuoksi. Itse pelasin eilen perheellä nimeltä .....na olen pysäyttänyt niiden ajan koska eihän .....na kuole! Sain sille eilen kaikki taitopisteet täysiin sekä ammatin täysiin (sotilas ura, palkkaa noin 1100simppaa). Sen vaimolle otin samana päivänä saman homman kuin herra .....na:lle ylennykset tuli lähes samoihin aikoihin. Sitten eräänä päivänä rouva .....na:lle tuli kesken työpäivän sellainen "tehtävä" "satelliitti on putoamassa radalta...", sain suoritettua sen ja sain bonusta 55000 simppaa. Olin vähän aikaa ihan äimän käkenä kun jo valmiiksi oli rahaa tilillä saman verran. Sitten ajattelin että mähän menen rakentamaan uuden talon tai oikeastaan kartanon niille. Vierähti muutama tunti ja kartano valmis. Kun sitten menin katsomaan hintaa ja ruudussa luki että "hinta 172000 simppaa" niin ajattelin että ohhoh, ja sitten taas keräämään lisää rahaa. Onko muuten sulla mitään tietoa millainen vuokra tälläisessä talossa voisi olla. Nykyään perhe .....na asuu talossa jonka hinta on noin 28000 simppaa ja vuokra on noin 100 simppaa.
Simoleon84
4
359
Vastaukset
- Joku!
Niin siis en mä kiellä ketään vastaamasta tähän viestiin.
- Simoleon_84
Täytyykin ihan laskea :) Minulla on oma kaupunki, jonka nimesin Simvilleksi. Perheitä löytyy muistini mukaan kymmenen. Jokaiselle olen talon rakentanut itse. Perhe B....t (jolla pelaan eniten) on edennyt siihen vaiheeseen, että isä on elääkkeelle jäänyt pääkokki ja saa eläkettä 290$, äiti erosi työstään ollakseen lasten kanssa ja kaksi ensimmäistä lasta ovat jo aikuisia ja asuvat omissa asunnoissaan. Perheeseen on syntynyt kaiken kaikkiaan viisi lasta ja kuudes on tulossa. En siis tehnyt valmista perhettä, vaan aloitin luomalla erikseen miehen, hra B...t ja nti S...r.
He eivät edes aluksi tunteneet toisiaan, mutta muuttivat pian tavattuaan yhteen ja saivat pojan.
Mies on pettänyt useamman kerran vaimoaan ja vaimo muuttikin lasten kanssa erilleen miehestä, mutta palasivat "vuosien" kuluttua yhteen. ;)Perheen isä kuolee piakkoin vanhuuteen ja sen jälkeen keskityn pelaamaan vanhimmalla lapsella.
Haluan luoda kokonaisen suvun ja täyttää koko Simvilleni heillä. Kallein taloni (juuri tämän perheen) on ollut varmaanki likemmäs 200 000.
Keskimääräinen vuokra tällä perheellä on reilu 400$. Niin ja jotta pelaaminen tämän B...t perheen jälkeläisillä olisi mahdollisimman hauskaa, olen luonut jokaiselle sopivan tulevan puolison.
Onko perheillesi sattunut jotain erikoisia tapahtumia tai heillä pelatessaan tapahtunut jotain todella mieleen painuvaa?
P.S: En onnistunut kirjautumaan sisään, siksi nimimerkki toinen.
-Simoleon84- Joku!
Sain eilen sen perheen .....na sinne kartanoon (jonka hinta oli muuten hieman yli 174000) ja ensimmäiseksi vuokraksi tuli 712 simoa. Ei mitenkään paha vuokra kun mies on armeijan kenraali ja palkkaa tulee noin 1100 ja nainen on poliisien supertitaaninainen (tai jotain) ja tienaa noin 1200. Oli kyllä aika erikoista kun sain nämä muutettua siihen kartanoon niin sitten mun ensimmäinen tehty simini tuli sinne tönimään tän perheen .....na henkilöitä. Mutta onneksi sain estettyä sen. Vähän kyllä kummastuttaa että miksi hän tuli tönimään. Täytyy jatkaa myöhemmin tätä viestiä kun alkaa tunnit kohta.
- Joku!
Joku! kirjoitti:
Sain eilen sen perheen .....na sinne kartanoon (jonka hinta oli muuten hieman yli 174000) ja ensimmäiseksi vuokraksi tuli 712 simoa. Ei mitenkään paha vuokra kun mies on armeijan kenraali ja palkkaa tulee noin 1100 ja nainen on poliisien supertitaaninainen (tai jotain) ja tienaa noin 1200. Oli kyllä aika erikoista kun sain nämä muutettua siihen kartanoon niin sitten mun ensimmäinen tehty simini tuli sinne tönimään tän perheen .....na henkilöitä. Mutta onneksi sain estettyä sen. Vähän kyllä kummastuttaa että miksi hän tuli tönimään. Täytyy jatkaa myöhemmin tätä viestiä kun alkaa tunnit kohta.
Mitään ihmeellistä ei oikeastaan ole tapahtunut, en ole ihan niin kauhean paljoa vielä pelannut (miten sen nyt ottaa). Joskus aina välillä kun tämä herra .....na tuli kotiin niin hän toi myös työkaverin mukanaan. Tällä herra .....na:lla ja sitten sillä työkaverilla on pieni suhde (pahin mitä on tehnyt niin suudellut). Mutta siis joskus kun tämä työkaveri tulee niin se on joskus näkymätön, ihan kiva sillai kun menee nukkumaan ja sitten se kaveri tulee ja paljastaa herra .....na ja hänen suhteensa. Ainoa tapa päästä eroon siitä kaverista sinä päivänä on että kutsuu vähintään kaksi muuta simiä taloon jotta voi käyttää hyvästele kaikki toimintoa. Silloin kun on ainoastaan yksi simi tämä työkaveri niin mä en pysty käyttämään hyvästele kaikki komentoa. Niin hoidin muuten kerran tilanteen siten että laitoin toisen .....na perheen jäsenistä nukkumaan sohvalle ja toisen sinne sänkyyn, eli ei samaan sänkyyn koska silloin tää yks olis tullut valittamaan. Mutta nyt täytyy mennä kotiin pelaamaan Sims kakkosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938