Kuula jumissa 400e aseessa

sarkku2000

Moi! Tota mulla meni kuula jumiin 400 euron aseeseen, eli siis mulla on se puhdistustikku, ja ekana se jäi siihen lippaan ja syöttäjän väliin tukkoon, sitten tökkäsin sen sisään, ja ajattelin että se ampuu sen. Noh, mutta ei ampunutkaan, joten tökkäsin sen takas syöttäjään sillä tikulla, ja koitin saada pois kaikella, mutta ei. Se siis liikkuu piipun ja syöttäjän välissä, kyseinen ase on M14 sähkötoiminen maruin. Ja kyseessä halppiskuulat.

12

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiootosi...

Ensinnäkin syöttäjät voit jättää sinne pesäpallokentälle, Ja nyt oot tehenny kauken päin persettä, hyvällä tuurilla olet juuri sörkkinyt hoppuppisa hajalle. 400euron aseessa vielä kaiken lisäksi halppiskuulia????"!!!!! eikö vanhemmat voinnu ostaa nekin vähän parempana. Tähän voi toimia parikin asiaa.
      1) lipas pois ja vedät sen raa,alla voimalla ensin säätämällä houpin asentoon 0 tai nniin ettei se ole painalluksessa. sitten vedät sen tikun pois.
      2) avaat aseen,avaat hopin ja sitten otat vain sen tikunpois.
      Jälkimmäisen tekeminen tuskin onnistuu ja tuskin ensimmäisenkään. En ol trolli enlä halua sinua ärsytttää mutta miksi olet mennyt sörkkimään hopupin ja piipun päin persettä....

• 400 kaivoon

Tota joo, ei tullut mieleen panostaa niihin G&G:n biokuulin tai Guarderin muovikuuliin ? Itsellä on G&G:n HK416 joka on kanssa sen 400e eikä itselleni tulisi milloinkaan mieleen käyttää siinä mitään hiton Diablo paska.a, vaikka olisi kuulat loppunut kesken skenaarion en käyttäisi muita kuin laatukuulia. Olet luultavasti rikkonut hoppisi tai olet muuten vain hajottanut sen. Ainoa asia mitä on tehtävissä on avata ase ja toivoa, että homma ratkeaa silloin.

• siisihanoikeasti

koita kaivaa se sienellä esim tatti on sopiva jos ei onnistu mee takas pelaa kall of tytyä ja

muista sanoo isille et ostaa seuraavaks systeman

• Jokuvaa...

Mikset ole käyttäny paineilmaa niin minä ainakin teen kun aseeni jumittuu jos en saa kuulaa pois, en mitään puhdistus tikkua ja kyllä nuo Dieblon kuulut iha hyviä on ei ase oo jumittanut mutta en väitä etteikö ne Guordianit olisi parempia

• sarkku2000

Paineilma ei auttanut, joten porattiin kuula paskaks. Toimi hyvin pari tuntia ja sitten tapahtui näin: 3 ammusta. Ensimmäinen lensi 10 metrin päähän. Toinen kuula ei lähtenyt mihinkään. Kolmannella laukauksella tuli 2 kuulaa ulos, eikä lentänyt kuin 5 m. Mitä vittua siis teen? Ja tosiaan tossa ei ollut että mitään halppiskuulia, vaan kunnon kuulia.

• sarkku2000

Ja tosiaan vielä varmistettiin ettei terä mennyt liian syvälle. Ja mitään jälkia ei näkynyt paineilmalla paskat pois

• 16+18=33

Haha... paskoit varmaan hoppis, mikä nuubi ;)
      Kyllä näissä touhuissa saa sentään järkeä käyttää.

• sarkku2000

Voiko korjaa mitenkään?

• 14+3=16

Noo... riippuu? Miten oikeen porasit? Saattaa hoppikumi haljennut tms ja uusi maksaa 5-10e ja helppo vaihtaa, kato juutuupista apua. Ja ottiko piippu damagea poraamisessa, sillä jo pienimmätkin naarmut ovat kohtalokkaita. Mikäli tuli jotain näkyviä jälkiä, niin sisäpiippu uusiksi. Prometheuksen piippu milgearista (EG sarja, eli 6.03mm) ois paras, mutta myös halvemmat madbullin ja lonexin piiput hyviä ja niitä saa tradesoft:sta.

• sarkku2000

Joo taidan lähettää kuitenkin johonkin korjaukseen... Ei ole mitään kokemusta aseen avaamisesta ni tolla en viitsi kokeilla.

• 12+7=18

Mikä ase se on? Kannattaa itse harjotella, on nämä sen verran simppeleitä että kyllä ne tajuu kunhan uskaltaa yrittää, sekä työn ulkoistaminen maksaa liikaa. Ja tosiaan youtuben "How to disassemble G&G m14" yms. hakusanat tuottaa yleensä toivottuja tuloksia. Tosin pistä oman aseesi nimi.

• persesilmä23

sun pitää kaivaa munaa ja oottaa ni se korjaantuu yknow

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe