Moi! Tota mulla meni kuula jumiin 400 euron aseeseen, eli siis mulla on se puhdistustikku, ja ekana se jäi siihen lippaan ja syöttäjän väliin tukkoon, sitten tökkäsin sen sisään, ja ajattelin että se ampuu sen. Noh, mutta ei ampunutkaan, joten tökkäsin sen takas syöttäjään sillä tikulla, ja koitin saada pois kaikella, mutta ei. Se siis liikkuu piipun ja syöttäjän välissä, kyseinen ase on M14 sähkötoiminen maruin. Ja kyseessä halppiskuulat.
Kuula jumissa 400e aseessa
12
382
Vastaukset
- eiootosi...
Ensinnäkin syöttäjät voit jättää sinne pesäpallokentälle, Ja nyt oot tehenny kauken päin persettä, hyvällä tuurilla olet juuri sörkkinyt hoppuppisa hajalle. 400euron aseessa vielä kaiken lisäksi halppiskuulia????"!!!!! eikö vanhemmat voinnu ostaa nekin vähän parempana. Tähän voi toimia parikin asiaa.
1) lipas pois ja vedät sen raa,alla voimalla ensin säätämällä houpin asentoon 0 tai nniin ettei se ole painalluksessa. sitten vedät sen tikun pois.
2) avaat aseen,avaat hopin ja sitten otat vain sen tikunpois.
Jälkimmäisen tekeminen tuskin onnistuu ja tuskin ensimmäisenkään. En ol trolli enlä halua sinua ärsytttää mutta miksi olet mennyt sörkkimään hopupin ja piipun päin persettä.... - 400 kaivoon
Tota joo, ei tullut mieleen panostaa niihin G&G:n biokuulin tai Guarderin muovikuuliin ? Itsellä on G&G:n HK416 joka on kanssa sen 400e eikä itselleni tulisi milloinkaan mieleen käyttää siinä mitään hiton Diablo paska.a, vaikka olisi kuulat loppunut kesken skenaarion en käyttäisi muita kuin laatukuulia. Olet luultavasti rikkonut hoppisi tai olet muuten vain hajottanut sen. Ainoa asia mitä on tehtävissä on avata ase ja toivoa, että homma ratkeaa silloin.
- siisihanoikeasti
koita kaivaa se sienellä esim tatti on sopiva jos ei onnistu mee takas pelaa kall of tytyä ja
muista sanoo isille et ostaa seuraavaks systeman- Jokuvaa...
Mikset ole käyttäny paineilmaa niin minä ainakin teen kun aseeni jumittuu jos en saa kuulaa pois, en mitään puhdistus tikkua ja kyllä nuo Dieblon kuulut iha hyviä on ei ase oo jumittanut mutta en väitä etteikö ne Guordianit olisi parempia
- sarkku2000
Paineilma ei auttanut, joten porattiin kuula paskaks. Toimi hyvin pari tuntia ja sitten tapahtui näin: 3 ammusta. Ensimmäinen lensi 10 metrin päähän. Toinen kuula ei lähtenyt mihinkään. Kolmannella laukauksella tuli 2 kuulaa ulos, eikä lentänyt kuin 5 m. Mitä vittua siis teen? Ja tosiaan tossa ei ollut että mitään halppiskuulia, vaan kunnon kuulia.
- sarkku2000
Ja tosiaan vielä varmistettiin ettei terä mennyt liian syvälle. Ja mitään jälkia ei näkynyt paineilmalla paskat pois
- 16+18=33
Haha... paskoit varmaan hoppis, mikä nuubi ;)
Kyllä näissä touhuissa saa sentään järkeä käyttää.- sarkku2000
Voiko korjaa mitenkään?
- 14+3=16
Noo... riippuu? Miten oikeen porasit? Saattaa hoppikumi haljennut tms ja uusi maksaa 5-10e ja helppo vaihtaa, kato juutuupista apua. Ja ottiko piippu damagea poraamisessa, sillä jo pienimmätkin naarmut ovat kohtalokkaita. Mikäli tuli jotain näkyviä jälkiä, niin sisäpiippu uusiksi. Prometheuksen piippu milgearista (EG sarja, eli 6.03mm) ois paras, mutta myös halvemmat madbullin ja lonexin piiput hyviä ja niitä saa tradesoft:sta.
- sarkku2000
Joo taidan lähettää kuitenkin johonkin korjaukseen... Ei ole mitään kokemusta aseen avaamisesta ni tolla en viitsi kokeilla.
- 12+7=18
Mikä ase se on? Kannattaa itse harjotella, on nämä sen verran simppeleitä että kyllä ne tajuu kunhan uskaltaa yrittää, sekä työn ulkoistaminen maksaa liikaa. Ja tosiaan youtuben "How to disassemble G&G m14" yms. hakusanat tuottaa yleensä toivottuja tuloksia. Tosin pistä oman aseesi nimi.
- persesilmä23
sun pitää kaivaa munaa ja oottaa ni se korjaantuu yknow
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984