Nuoren marsun takajalat menneet tänään voimattomiksi. Pystyy liikuttamaan niitä, mutta ei oikein kävelemään ja valittaa, kun niihin koskee. Vanhemmalla marsulla ei ole mitään oireita, saanut ihan samaa ruokaa, mutta todennäköisesti syönyt vain ehkä enemmän. Epäilen itse c-vitamiini puutosta, en tiedä miksi se on iskenyt vain toiseen. Ongelma on vain, että tänään on kaikki kaupat kiinni enkä saa c-vitamiinia mistään, onko mitään ideoita mikä toimisi hätä apuna, onko eläinlääkäri ihan välttämätön?
Nopeita ensiapuvinkkejä?
urpo1
3
86
Vastaukset
- kille3
Eniten c-vitamiinia ruusunmarjoissa, mustaherukassa, paprikassa ja persiljassa. Tuskin iso määräkään auttaa hetkessä. Voi mennä viikkoja tai ei korjaannu ollenkaan. Eläinlääkäri olis paikallaan.
- kille3
Niin ja seuraathan että marsu saa virtsattua.
- jaa
Äkkiä eläin lääkäriin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976