miks kaikki pettää?

giiiirl16

taas tuli tällänen et missä on ihmisten uskollisuus? jos ollaan parisuhteessa miks petetään toista? nykyään kaikki on pettämässä heti tilaisuuden tullen. älä sano että rakastat jos et sitä selvästi tee vaan meet muitten perässä.. luotto menny ihan jokaiseen mieheen ja vielä kuulee muiltakin miten varatut ihmiset yrittää tulla pettämään jne. kysymys kuuluu onko missää enää uskollisia miehiä ja naisia? alkaa tulla epätoivo ku kattoo tän maailman menoo..

52

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äijä1234

Itte olen, mutta en usko että olen ainoa. Ei tulisi mieleenkään pettää ketään.

• giiiiirl16

no lohduttavaa kuulla et jossain on vielä sellasii ihmisii(: nykymaailmas ku niit kauheesti ei taida olla, minkä ikänen oot?(:

• 1+1=3

Haluutko tietää ketkä ei ikinä petä? Sellaset pojat jotka eivät ole kaikkien suosiossa. Eivät käytä SOMEa 24/7. Hiljaset ujot pojat. Jos sellasen kaa seurustelisit, sä olisit tän pojan unelma ja se ei haluais irrottaa susta.
      Ja sitten on vaan ihan normi karjuja jotka ei petä.
      PS. Miten sua muka petettiin?

• äijä1234

Voi herttileiri sentäs. Olen vasta 14. Se on aina inhottava kertoa kun tuomitaan ain heti.
      eikö?

• Vastalause: "Kaikki" ei ole henkilö, eikä hän petä ketään!

• angry capcom nerd

phoenix wright

• asianajaja666

Epävirallinen vastalause: kaikki ei ole tekijä mutta predikaatti verbi oli passiivissa eli emme puhuneet selvästi yhdestä henkilöstä

• giiiirl16

kerran seurustelin pojan/miehen kanssa joka ei ollut muiden suosiossa, ei kovinkaan hyvännäköinen mut tykästyin tähän henkilöön jotenkin, ja joo seurusteltiin aika kauan kunnes näin omin silmin toisen muijan kanssa ja myöhemmin sain tietää että oli pannut useampaa sinä aikana. ja äskettäin taas vaihteeksi eräs jätkä petti mua, pani toisen kanssa. eli sillä tavalla mua on petetty, eikä se ulkokuori kerro totuutta sen oon oppinu.. ja asianajaja sulle: en mä kaipaa tänne pilkunnussijoita vaan ihan vastauksia että onko täällä enää näitä ns uskollisia ihmisiä vielä(:

• giiiirl16

ja äijä1234 joo aika moni tuomitsee iän perusteella mut eiks ikäkin oo vaan numero? en oo ikinä tajunnu näitä ns ikärasisteja jotka jakaa tietyt ikäluokat lokeroihin, kaikki muka samanlaisia. pyh. mä en tuomitse ketään tuntematta ihmistä(:

• äijä1234

Kiitos paljon tuo lämmitti sydäntä ihan törkeenä. Sun kaltasia typyjä maailma kaipais enemmän ihmisiä jotka eivät petä.
        Mää uskon vahvasti että löydät pojan joka ei sua petä sillä hän pitää susta niin törkeenä ettei halua luopua susta. Mutta joskus on niitä ihmisiä kun käyttäytyy tollei typerästi ja pettää. Se voi kertoa huonosta kasvatuksesta tai liian vahvasta itseluottamuksesta. Onnea sinne!

• sercas

Ikä on vaan numero ja vankila on vaan huone.

• giiiiirl16

säkin piristit mua tosi paljon! (: vaikutat muutenki tosi fiksulta ihmiseltä, kiitos! :*

• Hard 2 Face Reality

Aika vaikee uskoo, että sua on petetty noin monesti. Aika surullista nykymaailma jos tuon ikäisenä petetään ja pannaan. Noh ihmiset on erilaisia, jokainen tavallaan. Itellä ei ikinä tulis mieleen pettää ketään, kertoisin ihan suoraan vaan jos ei homma luista. Mutta tsemppiä, ei sulla mikään kiire viel oo. :)

• giiiiirl16

joo mut nykymaailma on mitä on..(: ja joo oon aika nuori, mut koen että oon ollu valmis kaikkeen mitä oon tehny ja tosiaa on poikaystävät ollu pari vuotta vanhempia kuitenki:) jajoo noin sen pitäskin mennä että ihmiset puhuis suoraa, harmi vaa ettei moni sitäkää enää tee:l ja kiitos!

• Ugirlguilty

Niin kun ne kaikki tytöt lähtee heti kaikkien niin kiinnostavien kusipäiden matkaan, ja sit itketään yhyy se olikin pleijeri. Senhän kaikki muut tiesi.

• äijä1234

älä kuule yleistä se on väärin

• Toi juuri
        äijä1234 kirjoitti:

Mitään yleistä. Sanoinko ettei ole meitä kunnollisia?

• kkgdfjbc
        äijä1234 kirjoitti:

Voit sää kusipää olla siltikin vaikka tää "yleistää"

• giiiiirl16

jep, väärin yleistää. niinku tos aijemmin jo sanoin niin olen ollu kyllä yhdessä tälläsen vähän vähemmän suositun eikä niin hyvännäkösen jätkän kanssa ja paljastu petturiks, eli ei se aina noinkaa mene:)

• Hard 2 Face Reality

Eihän sille voi mitään. Itsehän et voi määrätä keneen ihastut.

• giiiiirl16

näinhän se on(:

• Poika 16v Oulusta

Mut sepä siin onkin petollisinta ku et voi valita, ja toi pettäminen... En vaa ymmärrä et jos ite saisin jonkun naisen nii kyl mä siit pitäsin kii enkä rupeis kikkailee. Ottaa päähän sellaset jätkät jotka saa muijat liia helepol ja sit ne rupee pelleilee...

• masa 15v

kikkaa oon ujo ja hiljainen jos livenä näen ja muutenkin mmaarrkoo

• jätkä17vee

Hehe tää keskustelu on ku mulle tehty. Lähes aina kun olen jätkäporukani kanssa juhlimassa, päättyy ilta siihen että olen pettänyt jonkun toisen tytön kanssa mun tyttöystävää yleensä kännissä tulee tuolloin oltua. En tiiä miks aina onnistun mokaamaan, mutta suoraan sanotusti en voi tuolle mitään. Ehkäpä vanhetessa alkaa tulee järkeeki enemmä, nyt ikää on se 17vuotta :D

• Moi! Ensinnäkin haluan sanoa olevani pahoillani, että olet joutunut kokemaan kaiken tuon jo noin nuorena. Mutta älä kauhistu, kyllä maailmasta löytyy meitä kunnollisiakin jätkiä. Mutta eipä mulla muuta, pärjäile. :)

• kiekkoilija94:n valmentaja raiskasi sen!

• giiiirl16

kiekkoilija94 kiitti paljon säki piristit mua ja juu eihän mulla mikää kiire viel ole, jos sit joskus löytys joku sellanen(:

• hobidee

Mä en ikinä vois pettää ketään. Mitään ideaa semmosessa ole. Ja mäkin olen semmonen melko ''hiljanen ja ujo poika''.

• jusxhed

Ehkä oli nyt vähän yleistys. Sulla vaan on ollu huonoa säkää näissä, yleensä kyllä näkee päältäpäin minkätyyppiset ihmiset pettää. Itellä pari parisuhdetta takana ja ei tosiaan kummankaan aikana tullu petettyä, millään tavalla. Pari kertaa kyllä kieltämättä teki mieli jonkun riidan takia, mut itellä ei vaan omatunto anna periks. En vaan pysty ja iha hyvä nii :) ikää kohta 18, enkä oo mitää hiljasta sorttia edes et ei varmaa senkää piikkii voi laittaa :D

• giiiiirl16

nojoo kieltämättä ehkä vähä yleistin ku olin just taas kuullu kaikkee ei niin kivaa ja olin vähä masikses et oli pakko kirjottaa ja purkaa jonnee:D on se silti surullist miten monet pettää vaikka olis se oma ihminen vierellä joka rakastaa.. mut täälläki onneks nyt vastaillu pari tälläst jotka ei kuulemma petä nii jos omalleki kohalle joskus sattuis ja alkais taas luottamaa miehii(: olis toisaalta kiva tutustuu vaihteeks johonki jätkää kehen voi luottaa vaikka ihan kaverimieles :D parisuhdetta en niinkää nyt kaipaa

• jusxhed

No kylse viel sattuu kohalle :) emmä kyl usko et tosissaan rakastaa toista jos pitää pettää, kyl itellä ny kännissäki säilyy harkintakyky sen verra. Jos ny omalle kohalle sattus joku tyttö joka pettäs nii jättäsin varmaa anteekspyynnötki iha omaa arvoosa :D vaikee uskoo jotai "rakastan sua sori, vaika ny paninki tota janipetteriä" muuteki jos noit pettämisiä alkas antamaa anteeks nii helpompi pettää uudestaa koska "sehä on nii vässykkä et antaa anteeks" jote mitäpä turhia. Uutta matoo vaa koukkuu ja tsemiä kaikille muillekki jotka on tommosta joutunu kestää :)

• giiiirl16

anteeks aloin nauraaa sikanaa tolle janipetteri jutullexd siis tottahan toi on enkä mäkää anteeks anna vaikka kui pyytelis, koska se menis just noin eikä siihen ihmisee vois luottaa(: ja kiitti paljon, tuntuu oikeesti paljon paremmalt ku jossaki on vielä kunnollisii ihmisii(:

• Mien kyl menis pettää naista, jos sellaisen jostain jollain ihmeellä saisin. Lisäksi jos joku pettäisi minua, niin en kyl aio vastata seurauksista. (Taas sillä olettamuksella, että ensin jonkun saan.) Toisaalta vaikka joku sanoisi, ettei aio pettää, niin pitää muistaa myös, että ihmiset muuttuvat. Toivon kyllä, etten koskaan kasva sellaiseksi ihmiseksi, joka pettäis ketään. Toisaalta mitää väliä? En minä ketään saa.

• giiiirl16

siilio, etköhän sinäki jonkuu löydä(: maailmas on monenlaisii ihmisii ja varmasti joku niistä haluaa sun kanssa olla, en osaa uskoo et oisit niin kamala ettet ketään löytäs:)

• 3456789

joo o , tää on ihan totta. mullekki on ainaki kolme jätkää jauhanu tyylii jotain: "mä rakastan sua nyt ja ikuisesti en ikinä pettäis sua tai jättäis rakastan vaa sua lupaan olla sunkaa ikuisesti" ja siis toi kaikki on ollu ihan täyttä paskaaa. eipä mee ku hetki ja sit taas seuraavaa muijaa kehii ja seuraavaa seuraavaa seuraavaa. miks sit pitää vitttu luvata vaik itekki tietää ettei voi sitä pitää ? kehen täällä voi enää saaatana luottaa ? noi "lupaan" ja "ikuisesti" on ne kaks sellasta sanaa mihin ei kenenkää kannata uskoa. itsehän olen sen virheen jo tehnyt muutamankin kerran ja uskon että vielä tuun tekemäänkin. eihän sitä kerrasta tai parista opi , se virhe täytyy toistaa niin monta kertaa et on ihan varma siitä :D kaikki ois paremmin jos ei luottais keneekää tai rakastuis , vaik onhan siin rakkaudessaki ne ihanat puolensa. mut joo ! hyvää illanjatkoo kaikille :D

• giiiiirl16

joo näinhän se menee melkeepä:D se munki jätkä selitti ettei ikiin haluu luopuu must ja varmaa tappais ittens jos menettäis mut jnejne mut mites kävi. plus se tekee joka vitun muijalle just näin, mä olin poikkeus siinä et muittenkaa se jaksaa olla sen kuukauden tai pari mut mun kans vuoden.. mut täytyyhän noit kunnollisiiki olla(:!

• aidostirakastava

Ihanaa et joku on ottanu tän pettämis asian puheeks! Mä oon miettiny tota ihan samaa et miks kaikki pettää ja et onks olemassakaa enää aidosti rakastavii ihmisiä? Jos asiat alkaa menee parisuhtees karikolle ni kannattais jutella avoimesti siit suhteesta, eikä olla hiljaa ja mennä pettämää. Jos ei pysty suhteessa juttelee avoimesti ni ei oo kovin valmis sillon ollu siihen suhteeseen. Ite en koskaan, en kos-kaan, vois ees kuvitella pettäväni ketään! Se ois viimesintä mitä mun mieleen vois ees tulla. Pettäjillä ei kyl oo yhtään sydäntä, eikä ajattele ollenkaa toisen tunteita. Pettäminen ei oo ratkasu mihinkään. Toivon et meit "aidosti rakastavii" on vielä, mut jotenki tuntuu et pettäjiä on enemmän. Ite suhtaudun sellasii suosittuihi jätkii tosi varovasti, vaik ne kuinka vetäis puoleensa ni niis on se yks ansa, johon on helppo joutuu. Toivon kaikille kaikkee hyvää parisuhteisii! (: ja te jotka ootte joutunu pettämistä kokemaa ni pärjäilkää! Niitä kumppaneita tulee ja menee, eiköhän ne palat jossain vaiheessa loksahda paikoillee :3 (tarkotan tolla sen oikeen kumppanin löytämistä)

• azyzz

En nyt tarkota et pettäminen ois oikein, EI TODELLAKAA . Mut biologisesti ihmisellä on lisääntymisvaisto. Urokset pyrkii alitajuisesti levittelemään siemeniään mahdollisimman monelle naaraille, jotka sitten valitsevat parhaan yksilön.

• Jos joku muija erehtyis mua pettämään, se olis kerrasta poikki. Siinä menee luottamus täysin toiseen osapuoleen. Muija pihalle ja uutta etsimään.

• aidostirakastava

Samaa mieltä kiekkoilija94! Monethan miettii antaako ekan kerran anteeks ja uuden mahdollisuuden vai laittaako suoraan poikki. Mä en miettis sekuntiakaa annanko uuden mahdollisuuden, ei vahingossakaan voi pettää kumppania! Jos joku miettii et miks en anna uutta mahdollisuutta ni vastaus on se, et en vois jatkaa sitä suhdetta sen kans, koska tiiän mitä se on tehny jonkun toisen kans. Ei mul olis enää luottamusta siihe.

• jusxhed

Aika katkeraa kyllä joiltakin olettaa et kaikki olisivat sellaisia jos on muutamaan tämmöseen sekaantunut :D miksi ylipäätään hakeutua sellaisen seuraan jolla tietää olevan taustaa tämmöseen? Aika naiivia ylipäätään uskoa et "ehkä se nyt ei tee niin koska mä"

• niiidjdlsl

Et näköjään ymmärtänyt jutun pointtia? Periaate on et pettäminen on pers*estä ja liian yleistä.

• giiiirl16

no mitäpä jos ei etukäteen tiiäkkää koko jutusta, eikä osaa mitää epäillä? se pettäminen ei sillon tai muussakaan tapauksessa oo millää tapaa oma vika. ja ehkä se epätoivo monee iskee ku on huomannu että niin moni pettää varsinki jos omalle kohalle ei oo muunlaisia sattunu sitte vielä päälle mitä omille ystäville tai perheenjäsenille on tehty jos on..

• aidostirakastava

Samaa mieltä!! Ei sitä koskaan voi tietää millane jätkä se sisältä oikeesti on. Anteeks, painoin vahingossa miinusta kun piti painaa plussaa enkä saa sitä pois :Dd

• jusxhed

No jos ei tiedä niin tottakai se voi sitten ottaa koville. En tarkottanu suututtaa ketään, sori :)

• giiiirl16

:Ddno pikkuvikoi noi tykkäysjutut haluun vaa et ihmiset ajattelee jotai(: jajep, omalta kokemukselta voin sanoo et aina ei päällepäin näy mitää merkkejä!

• Onhan niitä vielä :)

Minä ainakin olen uskollinen. :D kyllä niitä kai on vielä jäljellä, mutta en tosiaan ymmärrä miksi kaikki haluavat pettää. "kerran sitä vaa eletää" "nuoruus menee hukkaa" "haluun tietää mitä käsite exä tarkottaa" mitä vittua siis toihan on ihan idioottia. Elikkä kun olet nuori niin sun pitäs alkaa lutkailee? :D sit vielä ironisinta, että henkilö sanoo vielä ettei ikinä pettäis. on se kyllä jännä ja luottamushan siinä kyllä menee kaikkiin automaattisesti. Heti kun luottaa kehenkään, paljastuu että häneenkään ei olisi kannattanut luottaa. Ei voi mitää... pitää varmaa elää yksin. Mä en nimittäin mikskää säälittäväks vaihtoehtopanoks/-kaveriks rupee. Jos joskus löydän jonkun joka ansaitsee luottamukseni ja rakkauteni, niin en tosiaan koskaan päästäisi irti.

• giiiiirl16

mä niin samastun tohon sun kommenttii! toivon tosiaa et säkin joskus löydät jonkun sellasen henkilön johon voit luottaa ja joka ansaitsee sut(:

• tyttö 16

Kannatan sua giiiiirl16 mut mikä on iha hemmetin ärsyttävää on se kun kaikki sanoo et mä en petä mut sitten ne pettää kuitenkin.���:/

• tyttö 16
        tyttö 16 kirjoitti:

Kannatan sua giiiiirl16 mut mikä on iha hemmetin ärsyttävää on se kun kaikki sanoo et mä en petä mut sitten ne pettää kuitenkin.���:/

Mä en nyt mee valehtelee ja sanoo et kaikki on sellasii mut jotkut kyl on ja tiedän kokemuksest

• tyttö 16 kirjoitti:

Mä en nyt mee valehtelee ja sanoo et kaikki on sellasii mut jotkut kyl on ja tiedän kokemuksest

Turhaa yleistämistä. Ei kaikki ole sellaisia. Huono tuuri vaan, kun ootte sattunu just tapaamaan niitä pettäjiä.

• giiiirl16

tyttö 16, älä vaa! on kuultu niin monta kertaa "en mä sua ikinä pettäis" plaaplaa nii ei voi uskoo enää ketää :l kiekkoilija94 no et voi kieltää etteikö nykymaailmassa enemmän näitä pettäjiä olis, sen verran tiedän vaikkei omia kokemuaksia otettais mukaan. äitiä on petetty monta kertaa, siskoa, mua, monia muita tuttuja, listaa vois jatkaa aika pitkälle..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4567
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3597
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      128
      2953
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2605
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2514
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2105
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1800
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1648
    Aihe