Kikkiin juttukavereita, löytyiskö?
Olen itse 15v tyttö, ja voin jutella niin tytöille kuin pojillekkin, 13-17v :) ja miksei nuorempien/vanhempienkin jos teitä vain kiinnostaa jutella :D
Laittakaa toki alle kikkejänne.
Kikkiin juttukavereita (13-17v)
Minä vaa
6
120
Vastaukset
En haluaisi jankata, mutta nämä aloitukset ei kyllä kuulu tänne.
- Minä vaa
Vaan minne? :D
Oikeastihan kikkejä ei saisi laittaa, mutta esim. Rakkaus ja Keho palstoilla on paljon kik-ilmoituksia.
kurpizza kirjoitti:
Oikeastihan kikkejä ei saisi laittaa, mutta esim. Rakkaus ja Keho palstoilla on paljon kik-ilmoituksia.
Hmm itse asiassa säännöissä lukee etä kaikenlaisten yhteystietojen jakaminen on kiellettyä. Mutta luotsit ilmeisesti soveltaa näitä sääntöjä aika lailla.
- Minä vaa
Jos etsin vain kaveria, enkä mitään poikaystävää ym niin mielestäni tämä on paljon parempi... Ja sori en tiennyt :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634