Kiitos Saunalahdelle hyvin toimivasta verkosta. Minulla on täällä syrjässä ollut DNA ja Sonera, molemmat katkeilivat puheluita eikä nettitikkukaan toiminut nopeasti. Hain Elisalta liittymän verkkokaupasta ja alle 2 päivässä tuli tänne syrjällekin postin kotiinkuljetuksella, koska postiin yli 10 kilometriä.
Liittymässä on Oiva-liittymä peruspuhelimessa, vastaanotan sähköpostit ja 256 kbps hyvä perusnetti. Puhelut eivät katkeile ja palkkejakin mukavasti. Mokkula antaa 6 megaa sisään ja 1-2 megaa ulos. Olen tyytyväinen yhteyteen ja irtisanon DNA ja Sonera mokkulaliittymät heti kun mahdollista.
Numeronsiirto oli lisäksi kätevä, koska numero säilyi puheliittymässä siirrossa.
Maaseudun 3G
Kiitos Elisa Oyj!
3
172
Vastaukset
Hei Kiitos Elisa Oyj!,
mukava kuulla, että olet tyytyväinen palveluihimme. :) Hauskoja käyttöhetkiä Saunalahden tuotteilla.
Laura / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- nnnfkfkxbfnfnbfmfkfk
Meillä oli kanssa saunalahden 3g ainoa, joka täällä korvessa kunnolla toimi.
Nyt täällä on jo saunalahden 4g, joka toimii vieläkin nopeammin ja paremmalla vasteajalla! - se pelaa kun ajatus
Meillä ei toimi Elisa/Saunalahti, eikä DNA. Ei vaan ole mastoja lähimailla, mutta onneksi Soneran masto on, matkaa mastoon 1,6km, ja hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996