Moi! Kaikki tänne puhumaan GTA nelosen tehtävistä, salaisuuksista, glitcheista..yms.
Itselläni on peli Xbox 36kympille ja olen vetänyt ehkä jotain vähän yli 70 tehtävää,
Joten multa voi kysyy, jos on jotain ja varmaan itekkin viel kysyn tääl jotain...
Kaikki kirjottelee!
GTA IV-FOORUMI
GTAIVCHEATCODEXXX69
1
106
Vastaukset
- Hollickin vartalo...
Gta iv on PARAS peli IKINÄ! ja mä oon tavannut sen Niko Bellicin ääninäyttelijän, kun olin työmatkalla Las Vegasissa. < 3
Itse asiassa mä menin Michaelin kanssa vähän.......jatkoille, koska sillä oli hieno kämppä ja sit se kehu mun vartaloa, nii siinä tämmonen nelikymppinen ihan herkistyy ja kostuu... < 3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882