Featurepoints

Featurepoints

Onko sinulla Android tai iOS käyttöjärjestelmä kännykässäsi? Nyt voit tienata ilmaista rahaa testaamalla sovelluksia! Featurepoints[featurepoints.com]
Käytä tätä koodia alussa saadaksesi lisäpisteitä: SMYPE4.

Sivu on aito ja helppo käytettävä. Aloitin sivun käytön n. 4 päivää sitten ja olen tienannut melkein 50dollaria. Jokaisesta sovelluksen testaamisesta saat pisteitä, ja kun sinulla on jokin pistemäärä tililläsi niin voit siirtää sen paypaliin.

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • featurepointshacker

omg wow kaverini kanssa hackattiin tää koodi sillei et ku laittaa sen saa 700 pistettä wow elikkä tää koodi ja saat paljon enemmän rahaa ku kuvitteletkaan tilillesi :::::: 66Z4ZD

• niinpä!

Tuu uudstaan kertoo kun rahat on tilillä!

• jeespoks

Ihan oikea juttu on :-) rahat saa paypaliin vähintään parin päivän sisässä, yleensä jo heti kun olet päättänyt pisteet paypal rahaan vaihtaa. Ja ei kannata joutua juksatuksi niistä, jotka sanoo että niiden koodista saa enemmän pisteitä, jokaisesta saa 50 pistettä eikä yhtään enempää :-D 600 pistettä on arvoltaan 1 dollari, ja sen ansaitsemiseen ei kyllä mene kauaa. Täältä voi ladata sen kun meette teidän kännykällä/tabletilla tänne sivulle, oon tosi kiitollinen jos joku käyttää mun koodia :-) http://featu.re/RX3Q39

• jeespoks

Ihmettelen kyllä, miksi näyttää punaista kun ihan turvallinen sivusto tuo on. Joka ei usko voi googlettaa ja kertoa sitten mielipiteensä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      185
      11391
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      57
      5412
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2677
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1785
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1443
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1440
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1366
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1349
    Aihe