Eli kuka pelaa DayZ Standalone peliä? Ois kiva joukolla koluta kaupunkeja läpi. Jollain Suomi servulla tottakai, tai jollain muulla ehdotuksia saa laittaa.
DayZ Standalone
37
2212
Vastaukset
- puska_jussi00
mä pelaan ja etin myös peli kaverii
- maos
Oletko ystävällinen sitten? Kysyn tätä ihan sen takia koska kaikki ampuu sanomatta sanaakaan, alkaa ottamaan päähän meinaan. Ite olen ystävällinen herrasmies ja voin treidata tavaraakin jos joku haluaa, mut toi tappaminen ottaa päähän jo liian paljon, voin antaa tavaraa kaikille jos vaan pyytää, aina ei tarvii ampua pirulauta.
Ois siistiä jos ois sellanen ystävällinen porukka kenen kans liikuskella siel, ehkä sit ei kuolis niin nopsaan.
Mun nikki on siel Mr.Gentleman.
Jos tiiät jotain ystävällisiä pelaajia siel niin ois kiva saada isompi porukka kasaan.- puska_jussi00
hyvä mulla on sama ongelma, voisitko antaa skype nimesi niin voimme puhua ? :D
- puska_jussi00
puska_jussi00 kirjoitti:
hyvä mulla on sama ongelma, voisitko antaa skype nimesi niin voimme puhua ? :D
kyllä ja olen ystävällinen ja muute mun nimi on blackstorm
- maos
Onko sun kanava YouTubessa toi puskasissi? Vai onko se ihan eri kanava? Skypeä mulla ei ole mut Teamspeak3 löytyy.
- puska_jussi00
Ei mulla ole youtubea.
Mutta voin kattoo sen teamspeakin - puska_jussi00
noni mulla on ny teamspeak3
- maos
puska_jussi00 kirjoitti:
noni mulla on ny teamspeak3
Tiiäkkö muita ystävällisiä pelaajia siel?
- maos
puska_jussi00 kirjoitti:
noni mulla on ny teamspeak3
Mulla on Skypen nimimerkki Mr.GentlemanDZ
- maos
puska_jussi00 kirjoitti:
noni mulla on ny teamspeak3
Onko sulla paljon kamaa siel? Mulla ei oo mitään koska bandiitti tappo mut viimeks sanomatta sanaakaan.
- puska_jussi00
maos kirjoitti:
Onko sulla paljon kamaa siel? Mulla ei oo mitään koska bandiitti tappo mut viimeks sanomatta sanaakaan.
on mulla pari asetta
- puska_jussi00
puska_jussi00 kirjoitti:
on mulla pari asetta
etin skypestä nimimerkillä mr gentleman ja tuli hakutulokseksi Mr Gentleman turk/fin
- puska_jussi00
puska_jussi00 kirjoitti:
etin skypestä nimimerkillä mr gentleman ja tuli hakutulokseksi Mr Gentleman turk/fin
derp turku/fin :D
- puska_jussi00
puska_jussi00 kirjoitti:
on mulla pari asetta
Ja onhan mulla ruokaa ja juomapullo
- puska_jussi00
oon hyvä kirjoittaa
- maos
Ookko sä pelkästään Suomi servulla?
- puska_jussi00
maos kirjoitti:
Ookko sä pelkästään Suomi servulla?
joo
- puska_jussi00
puska_jussi00 kirjoitti:
joo
ja korkea tasoisella tavara servulla myös
- puska_jussi00
onko sulla facebookkia
- maos
Ei ole facebookia, mitähän tarkoittaa korkeatasoinen? Sellanen et pääsee todella nopeesti hengestään vai?
Ookko nähny tän videon btw:
https://www.youtube.com/watch?v=-m72pKsh8qk - puska_jussi00
maos kirjoitti:
Ei ole facebookia, mitähän tarkoittaa korkeatasoinen? Sellanen et pääsee todella nopeesti hengestään vai?
Ookko nähny tän videon btw:
https://www.youtube.com/watch?v=-m72pKsh8qken ole nähnyt mutta tuletko huomenna noin 4 aikoihin pelaamaan ?
- maos
puska_jussi00 kirjoitti:
en ole nähnyt mutta tuletko huomenna noin 4 aikoihin pelaamaan ?
Tänään et pelaa?
- maos
puska_jussi00 kirjoitti:
en ole nähnyt mutta tuletko huomenna noin 4 aikoihin pelaamaan ?
Mikä sun Steam nikki on? Yritin ettiä blackstorm mut ei löytyny.
- maos
puska_jussi00 kirjoitti:
en ole nähnyt mutta tuletko huomenna noin 4 aikoihin pelaamaan ?
Tässä on mun:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198134910807/edit - maos
maos kirjoitti:
Tässä on mun:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198134910807/editSori tyhmä Steam:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198134910807/
- puska_jussi00
Pyysin sua kaveriks
- puska_jussi00
tuutko pelaamaan?
- hamutska
moi ois mukavaa saada semmonen kaveri kehen voi luottaa
- LDm
Ystävällinen ja luotettava DayZ Standalone pelaaja,
Steam: LDm-
Ikä: 23 - hamutska
tietääkö kukaa miten laittaa dayzsa asennukset sillee ettei lagi mul on fujitsun kone windows7 käyttöjärjestelmä ja intel premium inside esprimo
- chromium
Pelaakko viel DayZS peliä? Ite aattelin hommata sen ja tarviin kavereita.
- chromium
Mun Steam, tulkaa addaamaan jos pelaatte DayZS peliä:
SeriouslyDemented aika paska peli ei jaksa oikein pelata 3 vuotta ja viellä alpha aika paljon ongelmia
tavaraa aina löytyy vain kaunpungista sinnekun menee jotkin kusipää pelaajat jahtaa aseella omaaa servua ei voi tehtä tientenkään. kaikki on kirjoitettu venäjäksi
pelaajilla on mikkit mutella kokoaja servu ongelmia milloin kick tai isännöitsijällä
huono yhdeys kersoja täynnä- Huuhaakala
Minut voi addailla Steamiin
Nimimerkki: selleri000
DayZ:iä pelannut nyt 330 tuntia ja tunnen mapin läpikotaisin ja kaikki keinot selviytyä DayZissä käytän skypeä ja tarvittaessa myös teamspeakkiä.
Pelaan pääasiassa suomalaisilla servuilla mutta ulkomaisetkin servut tietenkin käyvät. Itse olen opastanut jo pari tyyppiä alkuun tässä pelissä joten en ihan huono tässä ole.
Jos sinua kiinnostaa pelata kanssani DayZiä otahan yhteyttä Steamissä ja sovitaan miittiä jonnekkin servuun ja itse pelin kaupunkiin tai milibaselle.
DayZ nimimerkki: KillerMoustache (Otathan huomioon että DayZ nimimerkkini saattaa muuttua!)
Ikä: 17
Sukupuoli: Mies - Anonyymi
Xbox one Suomi serveri löytyy! Löytyy Dayz Finland nimellä.
- Anonyymi
Ei saatana ei kukaa neuvonu kuinka saada asetukset sillee et ei lagi fujitsu intel esprimolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483