Keskusta hotelli?

kuuskymppiset

Hei
Olen menossa syyskuussa Barcelonaan ja tuo hotellin valinta on aika työlästä kun niitä vaihtoehtoja on niin paljon, ihan liikaa jopa. Eri sivuistoilla olen yrittänyt jotenkin löytää sopivaa 3-4 tähden hotellia keskustasta, mutta olisi mukava kuulla teiltä jotka olette käyneet siellä, omia kokemuksia keskusta hotellista. Ne on mielestäni parasta tietoa kun joku joka on itse käynyt je tietää mistä kertoo.
Kerro jos tiedät hyvän kohtuuhintaisen keskusta hotellin! Olisi tietysti mukava kuulla mikä siinä oli hyvää. Voit myös kertoa mihin hotelliin EI kannata missään nimessä mennä ja miksi.
Kiitos paljon jos viitsit vastata.

9

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wegfw
      • kuuskymppiset

        Kiitos vastauksesta. Ihana hotelli, mutta meidän budjettiin hieman liian kallis


    • Toiset kuuskymppiset

      Hei,

      oltiin toissa viikolla Barcelonassa, ihana kaupunki, suosittelemme.
      Ja hotelliamme voimme myös suositella, Citadine-hotelli joka sijaitsi loistopaikalla, Ramblan puolivälissä. Vieressä kaikki mitä tarvitsimme, kaupat, kauppahalli, metropysäkki jne.
      Vaikka oltiin Ramblalla niin hotelli oli tosi rauhallinen, meidän ikkuna oli sisäpihalle, näkymänä toisen talon seinä mutta ei se meitä haitannut, kun hotellissa kävimme lähinnä nukkumassa.

      Kyseessä oli huoneistohotelli jossa oli mm. tilava jääkaappi, mikro ja astianpesukone. Aamupala ei kuulunut hintaan, sitä laitoimme itse tai haimme kauppahallista ja kerran söimme hotellilla, hintaan 12 euroa/hlö.
      Hotellin aamiaishuoneessa oli koko ajan vapaasti käytössä kahviautomaatti, siellä kahvia juodessa sai katsella Ramblan vilinää. Ja jos vielä paremman näköalan halusi niin sitten hissillä kattoterassille jossa oli aurinkotuoleja, sieltä näkyi lähes koko Barcelona!
      Hotellissa oli erittäin ystävällinen palvelu, varasimme matkamme lento-hotellipakettina ja huoneen hinnaksi jäi noin 100 euroa/yö.
      Ja hotellin tietokoneet olivat myös käytössä ilmaiseksi.
      Terveisin Barcelonaan ihastunut myös kuuskymppinen pariskunta

      • kuuskymppiset

        Kiitti sullekin. Oliko se Rambla alue juuri se levoton ja vähän pahamainen? Täytyy katsoa tuota hotellia.
        Melkein jokaisessa hotellissa mitä olen katsonut, on maksullinen aamupala. Joissakin jopa 18-20e ja se on minusta aika kallis. Itse tekemällä sais edullisesti ja sitä mitä itse haluaa. täytyy harkita.


      • Toiset kuuskymppiset
        kuuskymppiset kirjoitti:

        Kiitti sullekin. Oliko se Rambla alue juuri se levoton ja vähän pahamainen? Täytyy katsoa tuota hotellia.
        Melkein jokaisessa hotellissa mitä olen katsonut, on maksullinen aamupala. Joissakin jopa 18-20e ja se on minusta aika kallis. Itse tekemällä sais edullisesti ja sitä mitä itse haluaa. täytyy harkita.

        Hei,

        Rambla katuna on vilkas, koko ajan täynnä porukkaa mutta myös paljon poliiseja vahtimassa. Citadines-hotelli on ihan Ramblan varrella, hotellin "takapihalta" alkaa ihana vanha kaupunki. Toisella puolella Ramblaa oli kyllä sen verran levotonta kaupunginosaa että sinne en pimeässä menisikään kävelemään.

        Kyllähän Barcelona on niin iso kaupunki että siellä kuten muissakin suurkaupungeissa täytyy pitää huolta itsestään ja tavaroistaan, yöllä en haluakaan liikkua kuin korkeintaan taksilla jos on pakko. Mutta kun on koko päivän kävellyt pitkin kaupunkia, niin myöhäisen päivällisen jälkeen on aika valmis oikaisemaan jalat hotellin petille!

        Citadines-hotellin aamupalasta vielä sen verran että se on kyllä 12 euron arvoinen jos haluaa sen ottaa. Sisälsi normaalin aamupalan lisäksi tuoreista hedelmistä tehdyn hedelmäsalaatin. Ja hauska erikoisuus oli kananmunakeitin, jossa sai itse keittää haluamansa kananmunan kypsäksi, onneksi tarjoilija tuli sanomaan että kananmunaa ei ole keitetty!

        Korjaus vielä hotellin nimeen, se on siis Citadines, löytyy googlen kautta helposti. Me varasimme matkapakettimme Ebookersin kautta.

        Ihanaa reissua Barcelonaan, toivottavasti pidätte siitä yhtä paljon kuin me pidimme. Itse haluamme sinne joskus takaisin, mutta monta muutakin kiinnostavaa kaupunkia on toki vielä kokonaan näkemättä.


    • leöty

      Olen ollut pari kertaa hotellissa nimeltä Barcelona House. Se on kiva, siisti hotelli hyvällä paikalla vanhassa kaupungissa lähellä Ramblaa. Aamiainen ei kuulunut hintaan, ensimmäisenä aamuna kävimme hotellissa aamiaisella, mutta se oli sellainen pulla-tyyppinen. Lähellä on miellyttävä kahvila, jossa saa hyvän aamiaisen. Suosittelen.

      Hotelli Modernossa olin kerran. Hotelli on edullinen, siisti, hyvä aamiainen sisältyi hintaan. Sijainti erittäin hyvä, lähellä Ramblaa ja keskustaa.
      Ongelmia ilmeni pari kuukautta siellä lomailun jälkeen: veloittivat lisälaskun luottokortilta avaimesta jota emme olleet koskaan saaneet emmekä siis voineet palattaakaan. Kiivasta sähköpostittelua käyty nyt yli viikko. Sikäli en haluaisi suositella.

      Hotelli Gravina (tai joku sen tapainen nimi) oli todella miellyttävä. Hyvä sijainti lähellä metroasemaa ja kävelymatkan päässä kaikesta mukavasta. Erittäin monipuolinen aamiainen, iso huone ja jopa parveke. Suosittelen.

      Hotelli Peninsular oli ok paikalla. Siinä on kaunis sisäpiha, se on entinen luostari. Mutta lattiat olivat hyvin likaisia, kylppäristä paloi sulake kun kuivasin hiuksia. En suosittele.

      Hotellien hinnat vaihtelevat turistikauden mukaan. Mitä vähemmän turisteja, sen edullisemmat hinnat.

      En ole koskaan tullut BCN:ssä ryöstetyksi, mutta tunnen pari-kolme jotka ovat tulleet. Turisteja on jo lähes joka keskustan kaupunginosassa paljon. Ja siellä missä ihmisiä liikkuu, on turvallista olla. Kuten jokaisessa isossa kaupungissa. Poliiseja näkyy paljon juuri Ramblan alueella, kuten muuallakin keskustassa.

    • huppis

      Olen menossa hotelli Lleoon. En ole aiemmin käynyt, mutta ystäväni suositteli sitä. Siisti, kohtuuhintainen ja sijainti ok. Katolla uima-allas ja terassi. Aamiainen 13 euroa.

    • bcnn

      Kaupunkihotteleiden aamupaloista aina revitään liikaa, toisin kuin rantakohteissa. Nuo 12-15€ aamupalasta/henki kannattaa jonain yksittäisenä aamuna jos/kun haluaa itseään hemmotella, muuten kyllä suosittelen katuaamupalaa, tai vielä mielummin yksityisasunnon vuokrausta, jossa kokkausmahdollisuus. Täältä varattu useamman kerran, hyvin mennyt aina: http://www.only-apartments.es
      Tuon hotelliaamupalan hinnalla lounastaa jo hyvin kolmena aterian menun missä tahansa normi ravintolassa.

      • lkeryt

        Aamiaisen varmaan valitsee jokainen omien mieltymysten mukaan. Hotellissa on helppo syödä monipuolinen aamiainen, jos tahtoo. Jos ei aamulla välitä syödä paljon, on ok mennä parin euron kahvi-kroisanntti aamiaiselle baariin.
        Useimmat tahtovat lomalla välttyä ruuanlaitolta, toiset taas kokevat sen osaksi lomaa kuin lomaa. Jokainen tavallaan.
        Useimmissa hotellihuoneissa taitaa olla jo jääkaappi, sen mainitaan hotellin kohdalla esittelyssä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe