Olemme toivoneet pikkuista jo kohta 2 vuotta mutta ei vieläkään. Minulla todettu pcos ja syön hormoni lääkitystä. Nyt miehelle sitten tehtiin siemen neste tutkimus mitä mieltä olette tuloksesta sillä itse en ihan ymmärtänyt kun paperilta lukasin elikkä tämmönen: siemenneste tutkimus sperma-analyysi, siittiötiheys hyvä. laatu a. 25um/s laatu b. 25um/s c. paikallaan liikkuvat d. liikkumattomat. Morfologia normaalimuotoisia. Leukosyytit 1milj/ml. sakkautuminen negatiivinen. vasta-aineet negatiiviset. näin oli kirjotellu lääkäri.. onko toi nyt sitten hyvä?
Apuja?
apuja1
1
123
Vastaukset
- väärä paikka
"onko toi nyt sitten hyvä? "
LOL. S24 keskustelupalstalta tuollaista kannattaakin tulla kysymään. Eikö kannattaisi kysyä tuloksista ihan alan ammattilaisilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482