Etsimme vuokralaista kesän ajaksi siistiin kalustettuun kaksioomme.
52m2 asunto on erittäin hyväkuntoinen: keittiö on uusittu pari vuotta sitten ja olohuone/keittiöön laitettu uusi laminaatti ja maalipinnat uusittu tammi-helmikuussa 2014. Pieni lasitettu parveke, johon paistaa lähes koko päivän. Kylpyhuoneessa on kylpyamme. Paljon ilmaista tilaa parkkipaikalla. Erittäin rauhallinen taloyhtiö ja ihana asuinalue Espoon kupeessa. Saarta ympäröi lenkkipolku ja vieressä on pieni ranta rantakallioineen. Alueella sijaitsee pieni kyläkauppa, kahvila ja ravintola. Bussi 194 ja 195 kulkevat rautatieasemalle. Lisäksi monia muita bussilinjoja, joista tarkemmat tiedot löytyy reittioppaasta: www.reittiopas.fi.
Etsimme asuntoon rauhallista tupakoimatonta vuokralaista tai pariskuntaa, joka maksaa vuokran tunnollisesti ja pitää kalusteet sekä asunnon siistinä ja hyväkuntoisena. Tarkemmasta ajankohdasta voimme sopia, mutta mahdollisesti 1.6.-elo-/syyskuu 2014. Otathan yhteyttä! Lisätietoja ja lisäkuvia annamme mielellämme!
Ihana 2h+k+p Helsinki, Lehtisaari
lehdesniityntie
3
360
Vastaukset 3
- Matias___
Kiinnostais tulla katsomaan. Etsin asuntoa ajalle 01.06.- 30.08. Paljonko vuokra/kk?
Voitte vastata sähköpostilla:
[email protected] - PiaB
Hei!
Kiinnostuin myös ilmoituksesta. Olen ulkomailla asuva suomalainen, tulen kesäksi Suomeen. Mielelläni annan lisätietoja sähköpostitse, jonne voi myös lähettää lisätietoja ja kuvia. Osoitteeni on [email protected].
Kiitos!- PiaB
Hei,
valitettavasti en pääse loggautumaan hotmailiini (en käytä sitä kovin usein ja on jotenkin deaktivoitunut). Voisitko käyttää osoitetta [email protected]? Kiitos ja pahoittelut vaivasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912086Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391353Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371015Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82846
- 95833
- 78730
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53707On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 74635
- 35611
- 44598
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25477Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
- 33433
- 40427